Ostatnio dostałyśmy propozycję przetestowania kubeczka niekapka firmy NUK. Początkowo zastanawiałam się czym zda on egzamin u nas, bo takich...

Prawdziwy NIEKAPEK

By | 17:49 2 comments
Ostatnio dostałyśmy propozycję przetestowania kubeczka niekapka firmy NUK.Początkowo zastanawiałam się czym zda on egzamin u nas, bo takich kubeczków mamy już bardzo dużo i niestety żadne z nich niekapki. Jednak TEN nas zaskoczył. 
Jak dla mnie kubeczek jest doskonale przystosowany do wieku dziecka, jedynie brakuje mi miarki z boku. Łatwiej by mi było sprawdzić ile Julka wypiła soczku. 



ZALETY

1. Wygląd kubeczka. Dostępny jest w kolorze limonkowym i turkusowym z ładnymi nadrukami. 
2. Kontrastowe kolory (kubeczek, ustnik) wzbudzają zainteresowanie dziecka.
3. Jest obrotowy i dziecko może pić z każdej strony. 
4. Wielkość kubeczka jest idealna dla małych rączek, maluch nie ma problemu z chwytaniem go. Jest lekki. 
5. Wykonany jest z wytrzymałych materiałów. Nasz zaliczył wiele upadków i do tej pory nie ma żadnej rysy. 
6. To jest prawdziwy NIEKAPEK, z którego nie leci żadna kropelka. 
7. Składa się z trzech elementów, które w bardzo prosty sposób się łączą. 
8. Bogu dzięki, można go myć w zmywarce. 
9. Na pewno przyczynia się do nauki picia.
10. Wykonany został w Niemczech, a nie w Chinach jak większość produktów tego typu. 
11. Nie posiada BPA, który jest szkodliwy dla zdrowia.


WADY:


1. Cena. Myślę, że cena może przestraszyć niektóre osoby i nie będą patrzyły na zalety jakie posiada ten magiczny kubeczek. Chociaż jak dla mnie jest idealny. 
________________________________________________________________________

Podsumowując kubeczek testowany od tygodnia jak najbardziej sprawdził się u nas w domu. W końcu Juleczka nauczyła się sama pić, bez nerwów. Jak najbardziej polecam.!















*post sponsorowany
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Powiedz mi kochana, czy jak Juleczka rzuca kubeczkiem to też nie kapie?
    mamy podobny z LOVI 360 - i niestety leci jak cholercia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem, że nic takiego nam się nie dzieje. Mała rzuca nim wszędzie, bo to jest dla niej również dobra zabawka ;) Także u nas wszystko jest okay.!

      Usuń