Już od miesiąca planowałam pierwsze urodzinki Juleczki. Miałam wyprawić trzy imprezy, ale z różnych powodów udała się tylko jedna. Ważne ...

1st year baby!

By | 21:57 2 comments

Już od miesiąca planowałam pierwsze urodzinki Juleczki. Miałam wyprawić trzy imprezy, ale z różnych powodów udała się tylko jedna. Ważne było dla mnie, aby Juleczka za kilka lat była szczęśliwa, że dbałam o każdy aspekt jej życia, i że zawsze miała to co chciała i lubiła. Dlatego impreza była tematyczna, a wszędzie była jej kochana Myszka Minnie. 
Wszystkie dodatki zakupiłam na stronie www.partybox.pl. Muszę powiedzieć, że wysyłka ekspresowa, ceny przystępne  i bardzo duży wybór.! Dwa dni zbierałam się do zrobienia zamówienia, bo ciągle zmieniałam decyzje. Ale koniec końców udało się wybrać motyw przewodni. 

Juleczka dostała bardzo dużo różnych prezentów, za które serdecznie dziękujemy. 




















dress- dresslink
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :