To chyba będzie pierwszy mój parentingowy post.  Dzień babci i dziadka jest dniem wyjątkowym i myślę, że powinien się kojarzyć z wnuczęta...

Babciu, dziadku co ja dla Was mam!

By | 13:19 2 comments
To chyba będzie pierwszy mój parentingowy post. 


Dzień babci i dziadka jest dniem wyjątkowym i myślę, że powinien się kojarzyć z wnuczętami. Jeszcze kilka lat temu byłam na etapie "kupię kwiatki i czekoladki, i będzie super". Jednak odkąd jest Julka, moje podejście do życia całkowicie się zmieniło. Teraz inaczej patrzę na wiele spraw, a tym samym mam nowe pomysły. W tym roku chciałabym, aby Julci dziadkowie czy nasi dziadkowie dostali to co zostanie z nimi dłużej niż czekoladki czy kwiatki. Jestem również wielką zwolenniczką prezentów praktycznych. Także kochani o to moja lista, w komentarzu napiszcie jakie Wy macie pomysły. Oczywiście ten post w żaden sposób nie jest sponsorowany. 


1. Fotoksiążka

Jakże by było inaczej gdyby na pierwszym miejscu nie pojawiła się fotoksiążka firmy Printu. Dlaczego.? Bo to idealny prezent na każdą okazję. Moi rodzice, Patryka rodzice, nasi dziadkowie wszyscy już mają przynajmniej jeden egzemplarz. Dla nas to jest mega praktyczny prezent, ponieważ przebywając za granicą nie mamy czasu, aby wywołać zdjęcia, kupić albumy i jeszcze poukładać w nich zdjęcia. Ponadto zajęło by nam to mnóstwo czasu i pieniędzy. A tak jednego wieczorku szybciutko zrobię fotoksiążkę, która od razu zostanie dostarczona pod wskazany adres. Czy może być coś prostszego.?!
Zresztą sami zobaczcie jakie to proste:pierwsza nasza fotoksiążka. Nawet specjalnie dla Was mam bon zniżkowy na fotoksiążkę.! Wystarczy wejść w ten LINK i wpisać swój adres email. Po kilku sekundach dostaniecie wiadomość, która będzie zawierała bon dla Was ;) 



2. Czekoladki

Dla dziadków/babć łasuchów E.Wedel przygotował specjalny prezent. Spersonalizowane Ptasie Mleczko <3. Kto nie kocha ptasiego mleczka.? No kto.? Chyba nikt.! Na stronie 
link ptasiego mleczka możecie wybrać jedną z trzech okazji: "złóż życzenia", "rozkochaj" lub "rozśmiesz". Następnie wybieracie grafikę. Akurat tutaj nie będzie problemu, ponieważ jest dużo wzorów. Sami możecie wpisać życzenia czy też dodać zdjęcie. Myślę, że niejeden dziadek/babcia się ucieszy. Słodkości nigdy za dużo.! 




3. Kalendarz ze zdjęciami.

Jest mnóstwo różnych stron, które oferują piękne kalendarze ze zdjęciami. O to jest to czego brakuje mi u Printu.! Tak jak piękne robią fotoksiążki mogliby robić kalendarze.! Jednak wracając do tematu. Jeżeli potraficie ogarnąć ilustratora czy Photoshopa to również nie powinien być to problem. Wtedy można spersonalizować go pod siebie i wydrukować u siebie w mieście. Ale to już dla takich osób bardziej zaangażowanych w obróbkę etc. 

4. Kubek ze zdjęciem. 

Tutaj również znajdziecie duży wybór jeżeli chodzi o strony, oferujące kubki z nadrukiem. Ja jednak bym wybrała photofancy.pl. Mają bardzo przystępne ceny i duży wybór. Jednak jeżeli wolicie gotowy kubek, to na stronie pakamery również macie duży wybór link

5. Grafika spersonalizowana.

Jeżeli Wasi dziadkowie lubią obrazy w domu to czemu by nie dać spersonalizowanego.? 
DaWanda.pl oferuje najrówniejsze grafiki. Możecie wybrać co tylko chcecie. 





6. Film z momentami z życia dziecka. 

Odkąd Julcia się urodziła mamy mnóstwo filmików. To też jest idealny pomysł na prezent dla dziadków. Kto by się nie ucieszył z filmiku, który trwa ok. 2h i jest o najwspanialszym cudzie na świecie.? Dodatkowo jest to łatwe do wykonania. Możecie to zrobić sami w domu używając prostych programów do tworzenia filmów, bądź znaleźć w swoim mieście miejsce gdzie tym się zajmują. Od Was już zależy jak chcecie to zrobić. 


Ponadto można kupić koszulki ze zdjęciem, breloczki, poduszki etc. Jednak uważam, że też nie ma co wyposażać mieszkania dziadków w sto tysięcy różnych rzeczy dotyczących naszego dziecka. A co jak dziadkowie mają więcej wnuków.? O zgrozo.!

Do święta naszych babć/dziadków zostało mało czasu, więc czas się szybko zdecydować.! 

Pamiętajcie, aby zostawić swoje pomysły w komentarzach.!

Miłego dnia :* 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Moja babcia też jest wielką zwolenniczką ptasiego mleczka i też zdecydowałam się na zestaw słodyczy. Co prawda trochę inny - ptasie mleczko + torcik wedlowski + mieszanka wedlowska. Wiem, że ogranicza się już jeśli chodzi o cukry, ale tego dnia myślę, że sobie nie odmówi. Fajne jest to, że sama nauczyła mnie kupowania jakościowych słodyczy, a teraz ja się odwdzięczam. Miłego dnia Moniko :)

    Klara

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trąbisz o tym Printu, że coś czuję że sobie taką książke zafundujemy i dla rodziców też ;-) Super pomysły swoją drogą!

    OdpowiedzUsuń