Rok temu o tej porze tuliłam moją małą córeczkę i witałam na świecie. Rok temu o tej porze moje życie stało się piękniejszym. Taki mały skar...

To już roczek.!

By | 23:30 2 comments
Rok temu o tej porze tuliłam moją małą córeczkę i witałam na świecie. Rok temu o tej porze moje życie stało się piękniejszym. Taki mały skarb totalnie wywrócił mój świat do góry nogami. Wyczekiwana, najmniejsza na świecie istotka. Szczęście, które miało tylko 49cm i 3,180kg w końcu było ze mną.


Mija rok, a to moje małe szczęście potrafi powiedzieć „mama”, „baba”, „jaja”. Rozumie co ja do niej mówię i stara mi się przekazać co ona ma do powiedzenia. Biega, nie chodzi. Wszędzie jej pełno. Wypełnia każdy dzień radością, szczęściem i niesamowitą miłością. Motywuje mnie do bycia lepszą osobą, daje mi siłę, żeby wszystko pogodzić. Sprawia, że codziennie jestem dumna. Od kilku tygodni nawet sama się przytula. Wie jak zrobić tuli tuli i dać buziaka. Ba, nawet przesyła już buziaki.! Kiedy słyszy Sama Smitha tańczy jakby nic innego się dla niej nie liczyło. Kiedy ją poproszę pokaże mi uszko, włoży paluszka do noska, a nawet zdejmie skarpetki, żeby pokazać gdzie ma stópki, bo wie, że kocham je najmocniej na świecie. Tak moje małe szczęście ma już roczek i jest idealne.! Nie ma ani jednej wady i nie będzie miało, bo jest moje ukochane i wyczekane. Maleństwo, które zawsze będzie moim maleństwem.! Dla niej zrobię wszystko <3 












dress- dresslink
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :