Weekend w Poznaniu strasznie szybka minął, ledwo wsiadłam w samolot do Kopenhagi, a już byłam z powrotem w Billund. O samych targach napiszę...

Naturcenter

By | 13:01 Leave a Comment
Weekend w Poznaniu strasznie szybka minął, ledwo wsiadłam w samolot do Kopenhagi, a już byłam z powrotem w Billund. O samych targach napiszę Wam jeszcze w tym tygodniu. Póki co muszę dojść do siebie i na nowo odnaleźć się w domu. Zwłaszcza, że przed nami święta w rodzinno-przyjacielskim gronie. Uff uff moje pierwsze święta na 10 osób + 5 dzieci. Nie mogę się doczekać.!

Wczoraj postanowiliśmy uatrakcyjnić dziadkowi przyjazd do DK i pojechaliśmy do Naturcenter. Świetne miejsce na odpoczynek, grilla i szaleństwa dla dzieci. Wieża do wspinania się, rury jako zjeżdżalnie, podziemne korytarze czy małe obserwatorium to tylko część atrakcji. Julka wyszalała się tak, że 50 minut starczyło, ale by dziecko grzecznie poszło spać wieczorem. Sami zobaczcie!





























Prawda, że fajne miejsce?
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :