Życie jest strasznie niesprawiedliwe. W jednej chwili myślisz, że jesteś najszczęśliwszą osobą na świecie i nic złego nie może Cię spotkać. ...

new one

By | 12:22 Leave a Comment
Życie jest strasznie niesprawiedliwe. W jednej chwili myślisz, że jesteś najszczęśliwszą osobą na świecie i nic złego nie może Cię spotkać. A w drugiej chwili nie wiesz gdzie masz się schować, bo smutek, rozpacz, depresja nie chcą odejść. Nie ma nic danego za zawsze, nie ma nic pewnego. O tym przekonałam się tydzień temu, kiedy moje szczęście w koszmar się zamieniło. 


Od teraz postanowiłam skupić się stuprocentowo na mojej rodzinie, moich marzeniach i planach. Nie chcę się już przejmować pierdołami, które zabierały mi za dużo czasu, myśli i szczęścia. Od teraz chce się realizować, spełniać swoje marzenia. Nigdy nie wiesz co przyniesie następny dzień. Moje życie wywróciło się do góry nogami, dosłownie w 21h. Tydzień minął, aż moja rodzina i przyjaciele swoim wsparciem pomogli mi przez to wszystko przejść i sprowadzili mnie na dobry tor. Teraz chcę być szczęśliwa. Koniec z smutkiem, łzami. To co się wydarzyło będzie mi zawsze przypominało o tym jak ważna jest miłość i wsparcie. Zaszły we mnie pewne zmiany. Obudziłam się, zmieniłam swoje podejście do życia i ustanowiłam nowe priorytety. Od teraz przestanę się przejmować tym co ludzie sobie pomyślą. Nikt za mnie życia nie przeżyje, także to co robię dotyczy mnie. Życie już samo w sobie jest podłe, także nie ma sensu przejmować się ludźmi, którzy źle Ci życzą. Raz się żyje, a o swoje trzeba walczyć od początku do końca. 

Buziaki.! :*
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :