Kiedy byłam w trzeciej liceum moja klasa została zaproszona na spotkanie z osobą, która promowała studia za granicą. Od dziecka wiedziałam, ...

Targi edukacyjne z eduABROAD

By | 16:21 Leave a Comment
Kiedy byłam w trzeciej liceum moja klasa została zaproszona na spotkanie z osobą, która promowała studia za granicą. Od dziecka wiedziałam, że chcę studiować w Poznaniu, pedagogikę. Nawet przez myśl nie przeszło mi studiowanie za granicą, a już na pewno nie w Danii.. Wyjazd, czesne, utrzymanie się tam kojarzyło mi się z fortuną, jaką trzeba na to przeznaczyć. Ponadto samo dostanie się na wymarzoną uczelnię wydawało mi się niewykonalne. Mimo wszystko po spotkaniu postanowiłam poszperać trochę w Internecie i znalazłam program eduABROAD. Nie sądziłam, że to właśnie oni przyczynią się do mojej zmiany zdania.



EduABROAD to program, który za darmo pomaga Wam przejść przez cały proces aplikowania na studia. Nie chcą od Was żadnej złotówki, chociaż uważam, że to co robią jest naprawdę niesamowite i powinni pobierać opłatę. Zwłaszcza, że działają już od ponad 10 lat! EduABROAD jest oficjalnym przedstawicielem uczelni w Danii, Holandii, Anglii i Szwecji. W ich ofercie znajdziecie uczelnie takie jak Birmingham City University, Copenhagen Business Academy, Malmo University czy VIA University. Praktycznie w każdym województwie mają przedstawicieli, którzy z chęcią Wam pomogą, odpowiedzą na pytania i nakierują. 

Ponadto program eduABROAD co jakiś czas pojawia się na targach edukacyjnych, czy też organizuje spotkania w liceach. W tym roku po raz trzeci będę reprezentowała VIA Design w tygodniowym "tournee" po Polsce. Jeżeli chcielibyście zorganizować takie spotkanie w swojej szkole, nie czekajcie i zgłoście się do eduABROAD

Ostatnio można nas było również spotkać w Poznaniu. Program eduABROAD zaprosił przedstawicieli czterech duńskich uczelni do wspólnego promowania podczas XX Targów Edukacyjnych. Trzy dni ciężkiej choć myślę, że owocnej pracy, ponieważ zainteresowanie Danią było naprawdę duże. To jest niesamowite, że ludzie nie boją się już wyjeżdżać za granicę. Świadomie decydują się na zmiany w swoim życiu. Dodatkowym plusem były też spotkania z rodzicami. Kiedy moja mama dowiedziała się, że chcę jechać za granicę była przerażona, w sumie nie dziwię się jej. Nic nie wiedziałyśmy na temat życia tam, pracy, uczelni. To jeszcze był czas kiedy o TEKO było mało informacji, teraz od tego macie MNIE ;) Gdyby wtedy moja mama uczestniczyła wraz ze mną w takim spotkaniu strach na pewno byłby mniejszy. Także kochani jeżeli macie okazję zabierajcie rodziców ze sobą na takie wydarzenia. W końcu to oni są Waszym największym wsparciem. 

Trzy dni minęły nam bardzo szybko. W tych dniach poznałam masę świetnych ludzi i w końcu miałam okazję spędzić więcej czasu z moją najlepszą przyjaciółką bez przerw na "mamo, mamo, chodź". 

Jeszcze raz dziękuję eduABROAD za współpracę! :*
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :