Już drugi tydzień "jestę" studentem i co z tego mam.? Całe dnie w domu i self-study.! Nie powiem, bo to jest idealna możliwość, ż...

"jestę" studentem

By | 21:46 1 comment
Już drugi tydzień "jestę" studentem i co z tego mam.? Całe dnie w domu i self-study.!
Nie powiem, bo to jest idealna możliwość, żeby studiować i wychowywać dziecko. Czasami mam wrażenie, że ten plan został ułożony specjalnie dla mnie. Przynajmniej na ten miesiąc. 
Mimo, że to dopiero drugi tydzień szkoły, czuję, że w końcu coś robię, na nowo jestem sobą. To siedzenie w domu i wymyślanie sobie co tydzień nowego zajęcia dobijało mnie. Teraz nie wiem w co ręce włożyć, ale to jest to co lubię. No dobra może nie to, że mam strasznie dużo zadane, ale mam zajęcia z photoshopa i illustratora, a przez to, że nigdy wcześniej nie używałam tych programów jestem słaba. Mam do zrobienia na piątek kalendarz na 2015r, gdzie każdy miesiąc ma być złożony z trzech różnych zdjęć, obrobionych i podrasowanych. Myślę, że to co zrobiłam nie jest powalające, ale uwierzcie, że nad jednym miesiącem siedziałam prawie godzinę. CZARNA MAGIA.!

Jeżeli chodzi o Juleczkę to jest cudownym dzieckiem i temu  nigdy nie zaprzeczę. Codziennie wymyśla coś innego. Ostatnio testuje swój głosik. Jejku takie dziwne dżwięki wydaje, że szok. Teraz jak sama mieszkam nie muszę się o nic martwić także więcej czasu spędzam z małą. Czuję, że moi sąsiedzi mają nas dosyć, ale nie ma nic przyjemniejszego od zabawy z takim brzdącem. W sumie to sama czasami mam wrażenie, że jestem większym dzieckiem niż ona. Mówię Wam, jestem dumna, że mam taką córeczkę.!

Zapewne kolejny post będzie za jakiś czas, bo nie jestem wstanie wszystkiego robić sama, ale nie rezygnuje z bloga. W końcu to moje drugie dziecko ;) 
Podsumowując ten wpis.. Ameryki nie odkryłam, ale naprawdę ciężko jest samemu wychowywać dziecko.! 




Śpijcie dobrze.! ;* 


Niebawem będzie konkurs na Just M, także zaglądajcie czasami.! :*
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. Rosnie Ci jak na drozdzach ;-) No i podziwiam Cie! Cierpliwosci CI zycze i zeby doba miala z godzine wiecej ;-)

    OdpowiedzUsuń