Wakacje, wakacje i po wakacjach. Choć dla jednych się kończą, dla innych zaczynają. W tym poście przedstawię Wam kilka zachować, których nie...

5 zachowań, których nie toleruję na plaży

By | 19:27 1 comment
Wakacje, wakacje i po wakacjach. Choć dla jednych się kończą, dla innych zaczynają. W tym poście przedstawię Wam kilka zachować, których nienawidzę na plaży. Jak Kołobrzeżanka wiem co mówię :) 



1. Parawany 

Kiedy byłam mała pamiętam, że plaża kojarzyła mi się z kolorowymi ręcznikami. Sporadycznie ktoś miał leżak czy parawan. Teraz plaża kojarzy mi się z prywatnymi kwaterami. Dosłownie. Pamiętam jak rok temu czytałam, że obecnie na plażach jest więcej parawanów niż turystów. Zastanawiałam się jak to możliwe. Teraz już wiem! Ludzie łączą kilka długich materiałów ze sobą i odgradzają się od reszty. Jasne rozumiem, że można zabrać parawan jak jest wiatr na dworze czy ktoś chce się opalać topless, ale nie, żeby odgrodzić się. Plaża jest dla wszystkich tak samo dostępna. Szkoda mi tych dzieci, które są odgrodzone od reszty bo rodzicom czy dziadkom zachciało się "prywatności". Nie przesadzajmy.. 

2. Picie na plaży 

Nigdy, ale to nigdy nie wypiłam i nie wypiję alkoholu na plaży. Jednakże nie mam nic do ludzi, którzy wypiją jedno, dwa piwka. Po prostu nienawidzę chamskich, pijanych ludzi w miejscach publicznych. Rozumiem, że słońce świeci, woda w morzu szumi, piwko pod ręką, ale trzeba znać umiar. To już nie chodzi o ludzi dookoła, ale maluchy są często świadkami bardzo niefajnych sytuacji. 

3. Dzieci biegają nago

To też mnie wkurza! Rozumiem dzieci są kochane, beztroskie i niech sobie przewietrzą te małe tyłki na świeżym powietrzu. Ale nie na plaży ani w żadnym innym publicznym miejscu! Nigdy nie wiesz, czy ktoś koło Ciebie nie delektuje się widokiem Twojego malucha latającego nago. Świat już jest wystarczająco okrutny i niebezpieczny dla naszych maluchów. Zainwestuj w strój kąpielowy. 

4. Śmieci

Grr, ile razy kopałam w piasku jak byłam mała i znalazłam kubek po piwie, papierki czy stare kanapki. To jest straszne. Najchętniej wzięłabym te wszystkie śmieci i temu kto je zakopał wrzuciła do domu.. Szanujmy się. Już nie mówię tylko o tym, że mi to przeszkadza, ale spójrzmy też na zwierzęta, ptaki. Nie wiem czy wiecie, ale chleb podawany łabędziom wpływa negatywnie na układ trawienny tych ptaków niszcząc ich żołądek i wątrobę. Ptaki żyjące na diecie “chlebowej” mają opuchnięte i przerośnięte wątroby oraz biegunkę. W efekcie tracą na wadze, słabną i zdychają.

5. Papierosy

Tu powinny być kary! Kraj by się wzbogacił, a ktoś może by się nauczył. Nad morzem przede wszystkich chcesz delektować się pogodą, wdychać jod, a nie pieprzony dym papierosowy. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :