Dzisiaj miałam przyjemność odwiedzić nowy sklep w Kołobrzegu "Cartoon". Nie jest to sieciówka, a sklep z ubrankami dla dzieci z po...

Cartoon

By | 21:45 4 comments
Dzisiaj miałam przyjemność odwiedzić nowy sklep w Kołobrzegu "Cartoon". Nie jest to sieciówka, a sklep z ubrankami dla dzieci z postaciami Disney`a i nie tylko. Sklep mieści się na Placu Ratuszowym naprzeciwko Hosso. 

Co znajdziecie w takim sklepie.? Wybór jest ogromny. Ja zawsze byłam bardziej za chłopcami, ale w tym sklepie poczułam, ze bardzo chciałabym mieć młodszą siostrzyczkę.! Znalazłam tam mnóstwo pięknych sukienek jak dla prawdziwych księżniczek i to co najbardziej mnie urzekło to stroje kąpielowe.! Boskie.! Sama bym połowę chciała. Myszka Miki, Hello Kitty czy Kotka Marie to tylko nieliczne ulubione bohaterki dla dziewczynek. 
Dla chłopców rodzice znajdą ubranka z bohaterami z Scooby Doo, Batmanem, Ben 10 etc. 
Jeżeli chodzi o ceny to są bardzo korzystne. 
Reklama na zewnątrz już wkrótce ;) 











Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. siostrzyczkę? ja tam bym wolała już swoją taką małą córunię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy i pozdrawiamy sklep dziecięcy CARTOON.Serdecznie zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy i pozdrawiamy oraz zapraszamy serdecznie.Sklep z odzieżą dziecięcą CARTOON

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, niepowtarzalna moda dla maluchów

    OdpowiedzUsuń