W niedzielę wróciłam po tygodniowej przerwie w Polsce do domu i przywiozłam ze sobą pewną osobę. Od wczoraj staram się umilać jej pobyt w He...

Hvide Sande

By | 23:15 3 comments
W niedzielę wróciłam po tygodniowej przerwie w Polsce do domu i przywiozłam ze sobą pewną osobę. Od wczoraj staram się umilać jej pobyt w Herning i dlatego wybrałyśmy się dzisiaj na plażę w Hvide Sande. Miejscowość oddalona jest od Herning o ponad 70km. Piękna plaża, widoki niesamowite. Niestety nie udała nam się pogoda (mimo że nie było deszczu) strasznie wiało. W niektórych miejscach bałam się, że mi łeb urwie.





































Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. A Magda może sobie pozwolić na przerwę na tak ciężkich studiach??

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń