Już dawno mnie tutaj nie było. Za dużo na głowie ostatnio. Ostatnio odwiedziły mnie dwie Polki- Iza i Olga. Iza wygrała konkurs w Polsce i...

guests/China

By | 10:25 Leave a Comment
Już dawno mnie tutaj nie było. Za dużo na głowie ostatnio.

Ostatnio odwiedziły mnie dwie Polki- Iza i Olga. Iza wygrała konkurs w Polsce i dzięki temu została zaproszona na 3 dni do Herning do Teko jako gość specjalny. Dlaczego akurat Herning i Teko.? Każdy z kandydatów mógł wybrać szkołę, w której chciałby studiować i do niej się wybrać. W nagrodę mogła również zabrać swoją koleżankę. Obie spały u mnie w domku, ponieważ łatwiej mi było z nimi się widzieć i oprowadzać je po Herning. W przyszłym roku Iza zaczyna tutaj studia (retail) i myślę, że to była świetna okazja, aby zobaczyć jak wszystko wygląda. Obie dołączyły na moje zajęcia o Chinach. Szczerze powiem, że jak pojechały we wtorek to mi się tak smutno zrobiło ;) Lubię mieć gości w domu, a one były naprawdę fajne ;)

Wracając do zajęć. W tym tygodniu mam zajęcia o Chinach jako o państwie, kulturze i biznesie.
Na tych zajęciach mamy okazję, aby zobaczyć jak Chińczycy patrzą na świat, co dla nich jest najważniejsze podczas biznesowych spotkać etc. Nawet mieliśmy szybką naukę języka chińskiego^^. Zajęcia są bardzo fajne, ponieważ pracujemy w grupach i mamy dużo zadań i problemów, które musimy wspólnie rozwiązać. Ten tydzień jest bardzo intensywny. Zajęcia są codziennie od rana do wieczora, ale dzięki temu przyszły tydzień mamy wolny i jutro już jadę do Kołobrzegu ;)

Szczerze mówiąc, nie jestem aż tak zainteresowana tymi electiwami, ponieważ miałam lecieć od tego NY. Bosz jak widzę te wszystkie zdjęcia to mnie krew zalewa, że przez głupią babę nie poleciałam, a moje marzenie teraz będzie odłożone na kilka lat.. ;(

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :