I stało się.! Kotwica Kołobrzeg awansowała do II ligi. Od soboty godz. 20:15 wiem jaki jest mój plan na życie na najbliższe kilka miesięcy....

nowy plan

By | 23:37 Leave a Comment
I stało się.!
Kotwica Kołobrzeg awansowała do II ligi. Od soboty godz. 20:15 wiem jaki jest mój plan na życie na najbliższe kilka miesięcy. 

Powiem Wam szczerze, że życie w takiej niewiedzy jest straszne. Cały czas balansowaliśmy między dwiema opcjami. Albo awansują i zostaję do połowy września, a Patryk do grudnia, albo wyjeżdżamy już teraz i wracamy dopiero na święta. Na szczęście udało się także całe wakacje z Bunią nad morzem spędzamy. Będę miała okazję spotkać się ze znajomymi, bo w końcu wszyscy się zjechali do domów. Jedynie zaczynam się martwić, że coraz mniej tęsknię za Danią. Zaczęłam się przyzwyczajać i boję się, że jak tam pojadę to będę tęskniła. Na bank będę tęskniła bo z domu pełnego ludzi wpadnę do domu gdzie będę tylko z Bunią. Jeszcze wrócę na studia to już w ogóle. Może nie będę miała czasu na tęsknotę.? O to by było  w sumie dobre. Tęsknota powoduje dziwne stany, a tak będę miała zapierdziel między uczelnią a domem. Fajnie mała już będzie miała skończone 8 miesięcy jak pojadę to też inaczej. Mam nadzieję, że zęby już nie będą jej tak boleśnie szły jak teraz. 
Dzisiaj to już dała taki koncert, że myślałam, że zwariuje. Jeszcze się pod ziębiłam ostatnio to cały dzień jestem taka słaba. Głowa mi pęka, także ze zmęczenia odleciałam popołudniu, a ją sprzedałam Patrykowi. Nic się nie podobało dziecku naszemu. Oo jedyne co lubi to masowanie dziąseł. Wtedy sobie śpiewa, sama kieruje moim palcem jest przesłodka, ale wiadomo, że przez cały dzień nie będziemy tego robiły ;p 



Jutro jeszcze taka podróż przed nami. Aż się boję. Mała musi dostać kolejną szczepionkę, także jedziemy do Danii na kilka dni. Dla nas to też pewnego rodzaju wakacje. Wolałabym jakieś ciepłe wyspy, ale Dania też może być. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :