O matko jak ja się ostatnio beznadziejnie czuję. Już nie wiem co jest ze mną. Czy to stres, brak snu czy ogólne przemęczenie.. Od dwóch tygo...

cyberchondryczka to ja.

By | 12:35 Leave a Comment
O matko jak ja się ostatnio beznadziejnie czuję. Już nie wiem co jest ze mną. Czy to stres, brak snu czy ogólne przemęczenie.. Od dwóch tygodni strasznie boli mnie głowa. Codziennie jadę na tabletce przeciwbólowej, ale nie zawsze mi to pomaga. Najgorsze jest to, że ten ból uciska mi nerw oka i mam wrażenie, że zlew mi się obraz.. Oczywiście zamiast od razu pójść do lekarza przekopałam Internet, aby znaleźć odpowiedź. Mam wrażenie, że popadam w cyberchondrię, czyli "nieuzasadnione, wzmożone zamartwianie się swoim stanem zdrowia, spowodowane poszukiwaniem w Internecie informacji medycznych na temat objawów, które - choć zupełnie normalne - niepokoją pacjenta".
 Ale szybciej jest przekopać Internet niż dostać się do lekarza.. 
Jednakże moja własna diagnoza przeraziła mnie i od razu poszłam po rozum do głowy i się zarejestrowałam do lekarza. 



Pamiętacie jak mówiłam Wam, że w Danii lekarz rodzinny to też ginekolog, okulista, neurolog etc.? Dopiero kiedy on stwierdzi, że coś jest nie tak i nie może nam dalej pomóc kieruje nas do specjalisty. Także moja Pani doktor stwierdziła, że to zupełnie normalne, że już tyle czasu mam bóle głowy. Dodatkowo dała mi kartkę, którą mam codziennie wypełniać, czyli zaznaczać jak bardzo boli, czy tabletka mi pomogła, czy ćwiczyłam, aby mi przeszło etc. Dopiero po kolejnych 4 dniach mam się do niej zgłosić i będziemy działały. Ja nienawidzę chodzić do lekarza i nie chodzę tam z każdą pierdołą także myślałam, że od razu skieruje mnie na jakieś badania. 

Dodatkowo mam też problem z oczami, produkują one bardzo mało łez i to powoduje że mam ciągle czerwone, suche oczy i wyglądam jakbym ćpała. Niestety to jest wina używania non stop komputera oraz przebywania w klimatyzowanych pomieszczeniach..Łzy pomagają nawilżyć gałkę oczną i oczyścić ja z bakterii i kurzu. Jeżeli nasze oczy produkują ich za mało wtedy są suche i może to prowadzić do zespołu suchego oka. Dolegliwości jest wiele: podrażnienie, zaczerwienienie, swędzenie, suchość w oczach, widzenie jakby przez mgłę. Wszystkie dolegliwości nasilają się w nocy i przez to czasami ciężko spać. Ja rano nie mogę otworzyć oczu.. Niestety leczenie suchego oka jest ciężkie, dlatego należy jak najszybciej temu zapobiec i używać kropel dostosowanych do naszych potrzeb. 

Oj mówię Wam kochani jakaś taka nieswoja się czuję. Potrzebuję wakacji, potrzebuję wyspać sie do 12, potrzebuję poświęcić całe 24h tylko na siebie.. Jak tu żyć .? :) 
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :