Od kilku tygodni na tym naszym pięknym FB trwa burza dotycząca uchodźców. Nasze społeczeństwo jest bardzo podzielone. Ja już sama nie wiem c...

Jestem na nie.

By | 13:42 Leave a Comment
Od kilku tygodni na tym naszym pięknym FB trwa burza dotycząca uchodźców. Nasze społeczeństwo jest bardzo podzielone. Ja już sama nie wiem co o tym myśleć. Wiem tylko tyle, że naprawdę boję się tego co zaczyna się dziać w Europie.

Mieszkając w Danii widzę te różne narodowości od rana do wieczora. Mimo, że Herning jest małym miastem jest ich bardzo dużo. Najlepiej zaobserwować to już o 8 rano, w szkole języka duńskiego. Większość "uczniów" to uchodźcy z różnych Państw: Syria, Liban etc. Jedna z nauczycielek opowiadała nam, że czasami boi się przychodzić na zajęcia ze względu na zachowanie tych ludzi. Już raz miała sytuację, gdzie doszło do rękoczynów między bardziej, a mniej wierzącymi muzułmanami. Wyobraźcie sobie, że siedzicie na zajęciach, chcecie się nauczyć czegoś aż tu nagle ktoś zaczyna się z kimś bić, przez różnicę zdań.? Przecież to jest chore.! To jeszcze nic.


Dzielnica w której Julka ma żłobek, Duńczycy nazywają "murzynowem", ze względu na większą ilość "kolorowych" mieszkańców. Latem, wiadomo jest ciepło i człowiek chodzi w krótkich spodenkach, topach etc. Codziennie chodząc po Julkę widziałam taką młodą muzułmankę, która była ubrana od stóp do głów. Ponad 30 stopni na dworze, a ona cała na czarno, zamaskowana. Nie było mi jej szkoda, bo to jest ich religia, ich przekonanie, większość kobiet sama tego chce i nie jest do tego zmuszana, wbrew pozorom. One wierzą, że robią to dla swojego męża, Boga. Ja po prostu czułam się winna, że idę prawie roznegliżowana koło niej. W pewnym momencie masz  poczucie, że to z Tobą coś jest nie tak. Bo przecież ona wygląda normalnie. 

Dzisiaj przeczytałam artykuł, w którym Shahid Mehdi, islamski przywódca religijny w Kopenhadze uważa, że kobiety, które nie noszą chust same się proszą o gwałt.! Idąc tym tokiem rozumowania całe lato kusiłam i wręcz domagałam się gwałtu.! Pięknie. Wiedzieliście, że nieprzestrzeganie zasad hidżabu przez rodowite Szwedki zaowocowało wzrostem liczby dokonanych gwałtów aż o 1472 proc.! W 1975 roku w całej Szwecji dokonano 421 gwałtów. W 2014 roku statystyki policyjne mówiły już o 6620 gwałtach, mimo że całkowita liczba ludności tego kraju wzrosła w tym czasie jedynie o 18 proc. (z 8,2 do 9,7 mln osób).

Kiedyś rozmawiałam ze znajomym, który opowiadał, że jego kumpla z pracy, córka (Dunka) zakochała się w Muzułmaninie. Rodzice nie chcieli stać miłości na drodze i zaprosili go na obiad. Zaczął się temat religii i wyznania. Ona była protestantką, on wiadomo. W jego przekonaniu nie było opcji, że ona by nie przeszła na jego religię. No bo jak to.? Przecież tylko islam się liczy.! Nie ma innej religii na świecie. Po roku bycia razem kazał jej nosić chustę. Potem zaczęły się inne wymagania.. Rodzice nie mieli już nic do gadania.

Dania już nie chce uchodźców. Aby się ich pozbyć lub zapobiec ich przyjazdom, rząd duński zmniejszył zasiłek. Teraz jedna osoba dostanie tyle co duński student, 6 tys. koron miesięcznie (ok. 800 euro) - o 45 proc. mniej niż dotychczas.


Internet obiegły zdjęcia dzieci, które utonęły podczas ucieczki do Europy. Za każdym razem kiedy widziałam te zdjęcia płakałam. W ogóle nie rozumiem, kto pozwolił na publikację takich zdjęć, jeszcze nie dawno wszyscy byli wielce oburzeni okładką gazety "Fakt", na której były zwłoki dziewczynki. Historia się powtarza. Media nami strasznie manipulują raz pokazują biedne, chore dzieci, a drugim razem pokazują zamieszki, które mają miejsce w innych częściach Europy. Komu tu wierzyć.? Mnóstwo zdjęć pokazuje też młodych mężczyzn, ale gdzie są kobiety i dzieci.? 

Może jestem zołzą, może jestem nietolerancyjna, ale ja nie chcę uchodźców w Polsce. Moim zdaniem to jest ich pierwszy krok w islamizacji Europy. Dlaczego nie widzimy tego co tak naprawdę dzieje się w ich państwach z ludźmi naszej wiary.?Nigdy nie wypowiadałam się na tego typu tematy, bo nie znam się na polityce, ale tutaj to już nie jest polityka to jest walka o nasze państwa, kulturę, ludzi. Nie wiemy ile przyjedzie tych dobrych i tych złych wyznawców Islamu. Oni się cudownie maskują. Ja wiem, że nie chcę się przyczyniać do tego, iż będzie nas coraz mniej.  Wiem, że trzeba pomagać i pomagam codziennie. Przyjęłabym dziecko uchodźców pod swój dach, ale jaką mam pewność, że nie odwdzięczy mi się kulką w głowę.? Nie mam żadnej. 
Dlaczego tylko Europa ma pomagać.? Gdzie są Stany Zjednoczone, kraje Zatoki Perskiej.? 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :