Jak wiecie wczoraj rozpoczęła się moja podróż po Polsce w celu promowania Teko. W tym roku odwiedzamy okolice Krakowa, Wrocławia i Katowic. ...

monday- Jędrzejów/Staszów/Katowice

By | 23:36 2 comments
Jak wiecie wczoraj rozpoczęła się moja podróż po Polsce w celu promowania Teko. W tym roku odwiedzamy okolice Krakowa, Wrocławia i Katowic.

Wczoraj pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy był Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr. 1 im.S.Konarskiego w Jędrzejowie. Tam odbyły się dwie prezentacje, jednak nie tylko Teko, ale również szkoły, która z nami przyjechała, czyli VIA University College School of Technology and Business, która mieści się w Horsens. Najpierw zaczęliśmy od spotkania z Dyrektorem szkoły, który bardzo serdecznie nas przyjął i w podziękowaniu oraz czas poświęcony tamtejszym licealistą nasi nauczyciele otrzymali mały prezent. Oczywiście byli bardzo pozytywnie zaskoczeni, ponieważ to był pierwszy raz kiedy otrzymali coś w podziękowaniu od szkoły, a uwierzcie, że podróżują bardzo często. Ponadto to jest pierwsza szkoła, w której licealiści noszą kapcie. Było to dla mnie mega zaskoczeniem, ale zapewne dlatego, że ta szkoła jest nowa. Nie powiem, bo pomysł mi się spodobał ;) 






Kolejnym punktem w naszym bardzo napiętym grafiku był Staszów. Tam spotkaliśmy się z licealistami Zespołu Szkół im.Stanisława Staszica. Niestety trochę się spóźniliśmy, ponieważ wszędzie rozbudowują drogi i GPS nie dawał rady. Nawet nie mam zdjęcia szkoły. 
Całe dnie w podróży nie są moją ulubioną częścią tego wyjazdu, ale trudno. Jeszcze wczoraj tak strasznie źle się czułam. Chyba dopadło mnie mega zmęczenie i ten stres z wizą. 

Po wizycie w tej szkole udaliśmy się na obiad i w drogę do Katowic do hotelu Novotel. Nie sądziłam, że będziemy spać w takich hotelach, ale skoro nauczyciele tak chcieli to ja nie mam nic przeciwko i jestem za ;) Osobiście byłoby mi szkoda kasy :) 



Oczywiście nie skończyło się tylko na pracy, czas w centrum handlowym to był nasz prezent ^^ W końcu kupiłam swoje ukochane buty, ponieważ kiedyś jak wracałam z Danii to tak genialnie zapakowałam auto, że jednego buta zgubiłam a z drugim przyjechałam do Polski :P 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Czyli do Trójmiasta nie zawitacie? Szkoda, bo chciałam się dowiedzieć czegoś więcej o szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak przyjela Cie szkola w katowicach i w ogole co to za szkola? bo pisalas ze do kato rowniez zawitalas

    OdpowiedzUsuń