Dzisiaj na szybko, kolejny raz próbowałam zrobić coś z niczego i się nawet udało. Mi jak również mojemu gościowi bardzo smakowało ;) Zapras...

#9 Smak dnia - Makaron z cukinią i jabłkiem

By | 17:04 Leave a Comment
Dzisiaj na szybko, kolejny raz próbowałam zrobić coś z niczego i się nawet udało. Mi jak również mojemu gościowi bardzo smakowało ;) Zapraszam na makaron z cukinią i jabłkiem ;) 

Co potrzebujemy.? 

* makaron świderki lub penne
* 1 cebula
* 4 łyżki oliwy z oliwek
* 1 średnie jabłko 
* 1 średni pomidor
* 1 cukinia
* sól i pieprz
* 1 ząbek czosnku
* pietruszka jak ktoś lubi 

Sposób przygotowania:

Makaron gotujemy. Obieramy cebulę i kroimy ją w cieniutkie plasterki. Rozgrzewamy 2 łyżki oliwy na patelni, wrzucamy cebulę i smażymy przez 7 min, aż będzie miękka.
Jabłko i pomidora myjemy i kroimy w małe kawałeczki. Kiedy cebula będzie już miękka dodajemy jabłko i pomidora i smażymy przez 5 min na małym ogniu, mieszając od czasu do czasu. 
Cukinie obieramy i kroimy wzdłuż na cienkie plasterki. Posypujemy ją małą ilością soli i mieszamy. Na drugiej patelni rozgrzewamy 2 łyżki oliwy i wrzucamy cukinię. Smażymy aż będzie miękka. Następnie dodajemy pomidor, cebulę, jabłko, i makaron do cukinii i smażymy przez kolejne 5 min na małym ogniu.
Jeżeli ktoś lubi może dodać pietruszkę. Doprawić solą i pieprzem do smaku. Od razu podawać, ponieważ szybko stygnie. Można również zjeść same warzywa bez makaronu

Czas przygotowania to 25min 
porcja na 2 osoby
ok 290 kcal



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :