80km do przejechania dla jednej prezentacji wydawało się dziwne. Ostatnia prezentacja w tym tygodniu wypadła na Liceum Ogólnokształcące nu...

Friday-Wrocław/Legnica

By | 22:09 3 comments

80km do przejechania dla jednej prezentacji wydawało się dziwne. Ostatnia prezentacja w tym tygodniu wypadła na Liceum Ogólnokształcące numer 5 w Legnicy. Mała klasa, mała liczba osób, ogromna energia i duże zainteresowanie. Oczywiście z 45 minut zrobiła się prawie 70, ale było naprawdę dobrze. Byłam zadowolona po tej prezentacji.

Następnie z powrotem do Wrocławia i tym razem prosto do cioci. Pożegnałam się szybko z Helle w samochodzie i oficjalnie miałam koniec pracy. Kochana była ponieważ pytała czy nie chciałabym lecieć samolotem z Wrocławia do Szczecina i później autobusem do Kołobrzegu, ale bez przesady aż taką księżniczką nie jestem i pierwsza klasa w pociągu mi wystarczy ;) Nie no żartuję nie myślałam o pierwszej klasie, sama mi zasugerowała ;p 

Dzień upłynął mi na zwiedzaniu Wrocławia z moim prywatnym przewodnikiem^^ Piękny jest Wrocław nie można powiedzieć, że nie. Te wszystkie kamieniczki, katedry. Magia. Myślę, że mogłabym się jak w Krakowie zakochać ;)
















W sobotę wróciłam do Kołobrzegu. Jestem mega zadowolona po tym tygodniu i dziękuję wszystkim, których spotkałam. Szczerze powiem bardzo bym chciała pracować tak jak tutaj przez cały tydzień. Podoba mi się życie w biegu, gdzie mam mega dużo obowiązków i muszę dopilnowywać spraw. Tylko takie wyjazdy też są fajne dopóki nie ma się rodziny. Później może być ciężko. 
Droga powrotna upłynęła w miarę szybko. W zasadzie dzięki książce Harlana Coben`a "Nie mów nikomu". Mega wciągająca. Ojejku i muszę Wam powiedzieć, że kocham wiosnę i fakt, że zwierzęta w końcu wychodzą na pola. Sarny są przepiękne.!




Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. W jakim programie była robiona ta wasza prezentacja? Proszę o szybką odpowiedź.
    Swoją drogą - zainteresowałyście mnie. Gdybym miała jako takie zdolności w stylizacji, projektowaniu, może bym głębiej nad tą szkołą pomyślała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia. Nasza szkola nie ogranicza sie tylko do kreatywnych zajec. Sa rowniez kierunki biznesowe ;)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za prezentację w Legnicy! ;) Od zeszłego piątku temat TEKO nie schodzi z ust moich i moich znajomych :D Świetna robota, złota gwiazdka za pozytywną energię. Pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń