I nadszedł ten dzień.. 20ste urodziny.! I to nie jest Prima Aprilis.!  Sama nie dowierzam, że ten czas tak szybko leci. Ostatnio ogląda...

Happy birthday M

By | 20:10 Leave a Comment
I nadszedł ten dzień.. 20ste urodziny.! I to nie jest Prima Aprilis.! 



Sama nie dowierzam, że ten czas tak szybko leci. Ostatnio oglądałam zdjęcia jak byłam taka malutka a tutaj już studia i dorosłe życie. Nic się nie zmienia. Kiedyś wyczekiwałam urodzin jak szalona. To był taki wyjątkowy, wyjątkowy dzień dla mnie na który czekałam miesiącami. Wtedy chciałam być starsza, a dzisiaj.? Chcę znowu mieć te 16 lat^^  Gdyby nie życzenia od Was ten dzień niczym by się nie różnił od poprzednich. Dziękuję Wam za tą dawkę uśmiechu, którą mi fundujecie od rana ;*  Powiem Wam szczerze, że urodziny w święta to nic fajnego zwłaszcza kiedy jest szaro i zimno za oknem.. Nawet nie mam tortu, bo wszystkie cukiernie zamknięte ;( Pech chciał, że jeszcze odchorowuję swoje wczorajsze wyjście. 
Dobrze, że mąż "przełożył" ten dzień na piątek i spędziliśmy go tak jak należy. Jeszcze w dodatku dostałam najlepszy prezent na świecie <3 


Jeszcze raz dziękuję Kochani ;* 





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :