Cóż to za okropny dzień. Wstałam dzisiaj po 10, oczywiście kolejny dzień wolny w szkole (tym razem sama sobie nadałam prawa do niego).  Śni...

bad morning

By | 17:44 1 comment
Cóż to za okropny dzień. Wstałam dzisiaj po 10, oczywiście kolejny dzień wolny w szkole (tym razem sama sobie nadałam prawa do niego).
 Śniło mi się dzisiaj, że jestem bohaterką w PLL i ktoś chce mnie zabić. Przez całą noc uciekałam, aż w końcu wpadłam w zasadzkę. Pamiętam, że w tym śnie byłam nagle zamknięta w swoim mieszkaniu i ktoś nagle wybił okno balkonowe, a ja nie mogłam otworzyć drzwi i uciec. Wstałam wystraszona i od razu przypomniało mi się, że mam zepsuty zamek w drzwiach. Mi to ogólnie nie przeszkadzało, bo ja nie zamykam żadnych drzwi do mieszkania. Tutaj czuję się mega bezpiecznie, poza tym nikt się nie włamuje, więc luzik. Ale ten sen jednak zmotywował mnie i jak spotkałam mojego landlorda to od razu poprosiłam o naprawę zamka. Na szczęście nie muszę za to płacić. W Danii każda usługa za którą nie trzeba płacić jest na wagę złota i uszczęśliwia.
Btw, mój landlord jak zobaczył szczurki to nie mógł od nich oderwać oczu. Taki śmieszny gadał do nich, głaskał. Podobno na osiedlu ktoś też ma dwóch samców, więc może będę miała dzieci kiedyś tam :P

Po południu pisałam raport na seminar, aż tu nagle brak Internetu. Jak już mówiłam kiedyś zrezygnowałam z szybszego Internetu ponieważ wcale nie był szybszy, a rachunki coraz większe. Wynajmując mieszkanie mamy najzwyklejszy Internet za który i tak musimy płacić. Taka samo jest z tv. Jeżeli nie korzystam i tak płacę. Wkurzona jak nie wiem zadzwoniłam do firmy. Oczywiście zostałam chyba z 10 razy po przełączana zanim cokolwiek się dowiedziałam. Okazało się, że ktoś wyłączył mój Internet bo myślał, że się wyprowadzam. Musiałam na nowo podawać swoje dane etc. W ciągu dwóch godzin miał zostać podłączony, ale mój sąsiad na szczęście ma router i mi dał swoje hasło. Swojego Internetu nadal nie mam mimo, że minęły 3h. Już mnie szlag trafia na myśl, że będę musiała tam dzwonić jutro..


haha, polecam^^ słodka koza i jej mega talent ;) 
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :