Oszaleć można z Duńską pogodą. Wczoraj taka ładna pogoda, a dzisiaj za oknem śnieg pada. Już pragnie się tej ukochanej wiosny. Wychodząc z ...

pink scarf

By | 11:25 6 comments
 Oszaleć można z Duńską pogodą. Wczoraj taka ładna pogoda, a dzisiaj za oknem śnieg pada. Już pragnie się tej ukochanej wiosny. Wychodząc z domu nigdy nie ma pewności czy słońce, które rano nas powitało zostanie cały dzień z nami czy przegoni je deszcz. Słyszałam, że w Polsce jednak nie jest lepiej.






Miłego dnia ;* 
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy :

  1. super wygląda ten różowy szalik! A ostatnie zdjęcie przesłodkie. Ja już też chcę wiosne....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komin <3
    zapraszam do mnie : http://currantdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przynajmniej możesz wyjść tak lekko ubrana na dwór! Ja bez ciepłego płaszcza i rajstop pod spodnie się nie ruszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie chciałam pisać, że w Polsce jest tak samo... Tydzień do pierwszego dnia wiosny i dopiero nie dawno stopniała szadź na drzewach...
    Co do outfitu to podoba mi się połączenie dżinsu, białych conversów i komina. Wygodnie i z stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!! Superr!!!

    A to prawda, w Polsce jest identycznie!
    Każdy pragnie już wiosny, słońca!!! A nie kurcze mrozu śniegu brrr..

    .K.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka słodka Monia! ;))

    OdpowiedzUsuń