Zbliża się wielkimi krokami koniec AP dla moich kochanych projektantek i z tego powodu zaczyna się praca nad portfolio. Wczoraj miałam okazj...

red suit

By | 18:07 3 comments
Zbliża się wielkimi krokami koniec AP dla moich kochanych projektantek i z tego powodu zaczyna się praca nad portfolio. Wczoraj miałam okazję pozować do zdjęć dla dziewczyn. Pierwsze zdjęcia odbyły się rano. Cudowna pogoda, słoneczko, cieplutko trzeba było to wykorzystać, bo uwierzcie mi nie zdarza się to często. Dzisiaj na przykład już deszcz, mgła i zimno jak nie wiem.
Także zdjęcia robiłyśmy w mieście. Wszyscy dookoła w kurtkach, szalikach i czapkach a ja w takim oto kombinezonie by Magdallen. Prawda, że jest niesamowity.?












foto by MariaSkoczynska
kombinezon by Magdallen
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. niesamowity! wielki szacunek dla projektantki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak niesamowity to idealne słowo! kolor i krój! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń