Pierwszy tydzień electiwów za mną. Jak już wiecie mam zajęcia z przedsiębiorczości. Od tygodnia pracujemy nad założeniem firmy. Krok po krok...

electives

By | 17:42 Leave a Comment
Pierwszy tydzień electiwów za mną. Jak już wiecie mam zajęcia z przedsiębiorczości. Od tygodnia pracujemy nad założeniem firmy. Krok po kroku co trzeba zrobić, aby być na swoim. Super są te zajęcia. Na początku nie chciałam iść na to, bo ubiegałam się o gospodarkę Chin, ale były w tym samym czasie co NY.. 
Najlepsze jest to, że jednych zajęć jeszcze nie zaliczyliśmy, a już mamy rozpiskę na electiwy na następny rok szkolny. Cały czas się zastanawiam co wybrać. Mega kusi mnie Dubaj ;p

Dzisiaj na zajęciach mówiliśmy o partnerstwie, czyli biznesowym małżeństwie. Zaczęliśmy o 8:20, ale niestety kilka osób się spóźniło i nie było to dla nich dobre. Nauczyciel chciał udowodnić nam jak bardzo ważne jest bycie na czas i postanowił "ukarać" te osoby. Jednak nie wiem czy stanie przed klasą i odpowiadanie na pytania lub stanie na stole jest dobrą karą. Może chciał być fajny.? Nie wiem. Dla mnie to było trochę poniżające. Ta sytuacja miała nam pokazać jak ciężko jest zaufać komuś kto się spóźnia. To jest fakt, że spóźnianie się kojarzy się większości z brakiem odpowiedzialności, ale różnie w życiu bywa i wszystko może się przytrafić. Niemniej jednak  mógł to inaczej rozegrać. Wszystko to doprowadziło do krótkiej dyskusji w klasie. Każdy miał swoje zdanie na ten temat, czyli tak jak jak w partnerstwie. 
 Szczerze powiem, że to pierwszy nauczyciel, który ma jakieś `ale` na spóźnianie się. Większość nauczycieli czeka aż każdy wejdzie albo ma gdzieś czy się spóźniamy. 

Drugie zajęcia były z Rene o tym gdzie można utworzyć konto, aby znaleźć partnerów biznesowych etc. i nie jest to Facebook. Hehe podobno jest bardzo mało firm, które nie sprawdzają swoich pracowników na Fb. Sami wiemy, że jest to najlepsze źródło informacji na temat danej osoby. 



Jeszcze trochę i będę w Polsce.! Już odliczam dni. Jednak przyjeżdżam na dużo dłużej. Mam projekt do napisania, ale umówiłam się z moją grupą, że będę z nimi na skype i pisała codziennie swoją część. W sumie nie jest źle, bo projekt będziemy mieli z przedsiębiorczości, więc może będzie łatwiej to napisać. 
14-21 kwietnia jadę z Helle promować naszą szkołę w kilku miastach. Niestety nie mam jeszcze dokładnego planu podróży, ale wiem, od kilku z Was w jakich szkołach będę ;). 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :