Fajnie jest pójść na zajęcia do szkoły w przekonaniu, że są to zajęcia z kultury. Dziwnym trafem mam większość czwartków wolnych i źle spojr...

test

By | 16:49 3 comments
Fajnie jest pójść na zajęcia do szkoły w przekonaniu, że są to zajęcia z kultury. Dziwnym trafem mam większość czwartków wolnych i źle spojrzałam na plan lekcji. Nieprzygotowana, bez zeszytu i długopisu weszłam do sali, wyjęłam lapka i siedzę zadowolona. Nagle wchodzi starszy pan i wita się z nami. Patrzę na koleżankę taka zadziwiona, co ten facet tu robi. Poza tym pierwszy raz go w życiu widziałam. Okazało się, że była ekonomia a nie kultura, taka tam drobna pomyłka -.-

Na kolejnych zajęciach mieliśmy "test" z programu nav. Program ten służy do składania zamówień do firm etc. Jest jakby to delikatnie powiedzieć skomplikowany. I mało osób to ogarnia. Dostaliśmy 13pytań/zadań na które musieliśmy odpowiedzieć. Oczywiście odpowiedzi nie mogły być `na logikę` tylko musieliśmy to robić we właściwy sposób. Przycisk `print screen`, Word i zabawę czas zacząć . Na szczęście nasza klasa jest bardzo fajna i coraz bardziej jesteśmy zgrani ze sobą więc pomagaliśmy sobie. Śmiechu co niemiara. Nawet nauczyciel w między czasie nam pomagał i mówił co trzeba zrobić. Podoba mi się to, że nie olał nas.

Jak widzicie nawet tutaj na takim "teście" mogliśmy współpracować ze sobą, a nauczyciel okazał się człowiekiem, który nie chciał nam robić problemów i wiedział, że nie każdy jest super w obsłudze tego programu. Podobno mamy za to dostać oceny, ale myślę, że wszyscy zaliczyliśmy. W zasadzie po dzisiejszym dniu pamiętam więcej niż po ostatniej lekcji.


W ten weekend znowu udało mi się załapać pracę. Tym razem piątek i sobota po 9h na kuchni. Nie mam pojęcia co będę robiła, ale co tam ^^ Ważne, że kaska wpadnie ;) Także mega się cieszę.! Oby tylko to dobre szczęście mnie nie opuściło.! 2013 rok zaczął się bajecznie jak dla mnie ;p Zupełnie jak wróżka przepowiedziała ^^ Od samego stycznia dobre wiadomości ;D 


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. Tak Ci zazdroszczę szkoły. Nasi kochani nauczyciele ciągle się wyżywają na nas i próbują zmieszać z łotem i wyścig się zaczął kto najwięcej osób uwali przed maturą. Gratulacje pracy ;) Pracusiu :* Dobrze sobie tam radzisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko gratuluję Ci tego że tak dobrze sobie radzisz w Duńskim życiu:))

    .K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aparatka z Ciebie ;) Moja mama już nie może słuchać jak ciągle mówię, ze jade do Danii na studia. Jestes moja inspiracja Just M! Pyszna była ta pita z zakładki "cook" :)

    OdpowiedzUsuń