Nie ma to jak spać z myślą, że ciągle coś po Tobie chodzi. Tak przez tego okropnego pająka nie mogłam spać. A jak już zasnęłam to śniły mi s...

meet me

By | 08:42 Leave a Comment
Nie ma to jak spać z myślą, że ciągle coś po Tobie chodzi. Tak przez tego okropnego pająka nie mogłam spać. A jak już zasnęłam to śniły mi się jakieś głupoty.. Ale to nic.

Dzisiejszy dzień był dziwny. Na początku mieliśmy `meeega interesującą` lekcję z prezentacji. Mało co nie zasnęłam, ale na szczęście był Internet więc jakoś dałam radę. W ogóle było 10 osób. Pan sobie stał i puszczał filmiki z YouTube jak to zaprezentować własną pracę wykorzystując manipulację. Akurat po maturze mam dobrze ogarnięty ten temat a moją erystykę mogłabym w nocy zadeklarować. Ciągle mnie dziwi jednak zachowanie ludzi. Przepraszam bardzo, może jestem jakaś nienowoczesna czy coś, ale nie wyobrażam sobie stać z błyszczykiem do ust przed nauczycielem i pytać go o coś. Jedna laska sobie stała i rozmawiała z nauczycielem malując usta.! No proszę Was dla mnie to jest brak szacunku.!
Skoro już piszę o szacunku to moja grupa jest jakoś ostatnio nie do życia. Każdy liczy, że ktoś coś zrobi za niego. HA! A jak ich nie ma czy coś to przynoszą ciastka i tak się przekupuje ludzi w Danii. Najlepszy kontakt mam z Dianą w grupie, mała Bułgarka, widać, że jej bardzo zależy na dobrej ocenie ;) Reszta ma coś. Jedna laska ciągle wymyśl nowe pomysły, a nawet nie zaczęła pisać Template. Masakra. Jutro dzień wolny w szkole ^ Także w końcu może się wyśpię ;p

Dzisiaj się pouczyłam słówek z zakresu mody. Nie wiedziałam, że jest tyle rodzai sukienkę czy spódnic, albo różne nazwy kieszeni ;p Przyznaję się do tego bez bicia ;p
W ogóle dzisiaj zaliczyłam wtopę miesiąca. Poszłam sobie do szkoły, żeby kupić książkę na zajęcia, a tu nie ma pieniążków na karcie ;< Świetnie ;p Książki kosztują 300zł a do tego materiały kolejne 150zł masakra. To jest mega drogie, ale przydatne. Poporosiła tatę, żeby podesłał coś. Szczerze mówiąc ciągle szukam pracy, bo chciałabym coś robić, żeby być bardziej niezaleźna ;p Spodobalo mi się to od kiedy dorabiałam sobie w wakacje. Swoje ciężej się wydawło i to mnie ratowało przed dużymi zakupami ;p

Dzisiaj babski wieczór in my place ;p haha all time English. Nawet my boy słuchał nas ;p Testujemy nowe somersby i mamy nadzieję, że moja sąsiadka mi to wybaczy ;p Oczywiście świętuję urodziny kogoś u kogo nie mogłam być ;<


love you guys ;p








sweet dreams ;*
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :