Jak już wczoraj widzieliście zafundowałam sobie wycieczkę do Legolandu^^ Pojechaliśmy cała ekipą: ja, Madzia, Thomas, Wojtek, Szymon i Aga. ...

follow me

By | 07:36 Leave a Comment
Jak już wczoraj widzieliście zafundowałam sobie wycieczkę do Legolandu^^ Pojechaliśmy cała ekipą: ja, Madzia, Thomas, Wojtek, Szymon i Aga. Było zajebiście! Follow my way:


Takie tam pod wejściem z Madzią.

Nasz plan wycieczki ;p


Widoczki z góry ^ LEGOTOP


Atlantis ;) Mnóstwo ślicznych rybek ;)

Znalazłam swojego nowego przyjaciela ;)


Jeszcze nie bylam w lepszym oceanarium^



Zdjęcie z dedykacją dla mojego chłopaka - you know what I mean ^^
Kolejnym krokiem było kino w 4D. To było świetne, kiedy padał deszcz czy śnieg w filmie wszystko leciało na nas ^ Powiem Wam, że kilka razy nabrałam się i próbowałam dotkąć zwierzątka ;p


`Magdalina `


LEGO CANOE- Caaaali mokrzy, ale było ostrzeżenie ^ Później pół dnia suszyłam tyłek.


WESTERN RIDE: Zobaczcie jak dużo różnych figurek było zrobionych z klocków. Cudo.! Ja się zastanawiam cały czas jak to możliwe. Pamiętam, że jak budowałam domki to byłam  meega happy i czulam się taka utalentowana, ale teraz to wątpie w swoje możliwosci ;p

Później poszliśmy na kolejkę. Boże tak się wystraszyłam, że aż mi łzy poleciały. Hahaha zresztą jak w Alton Towers. Nie wiem czego się tak bałam, chyba z przyzwyczajenia. Wojtek, który wsiadł na to ze mną tak się śmiał, że chyba nie zwracał uwagi na samą kolejke. Teraz z perspektywy czasu to naprawdę było wolne i takie mało straszne. Ale cóż.


ICE PILOTS SCHOOL: Zabije wszystkich, którzy mnie na to zmusili. Piszczałam i płakałam jak głupia. Aż się male dzieci patrzyły na mnie jak na jakąś wariatke ;p A jak to było.? Otóż weszliśmy sobie tam i dostalismy karty do zaprogramowania predkosci. No to ja sobie stoje i oglądam obrazki, a Wojtek podszedł i sru mi level 5, najgorsze jakieś wygibasy i koniec. Myślałam, że go zabije! Nawet nie zdążyłam zobaczyć co mnie czeka! Już w kolejce zaczęłam mega panikować. Zmuszona wsiadłam i nagle do jakiegoś pana z obsługi : `Mogę wyjść?! (mega smutna mina)` a Wojtek : `NIe, spokojnie. Ona zawsze tak ma.` DRAMAT! nawet jak teraz o tym piszę to mi serce bije jak szalone. hahah I się zaczął koszmar. Barierki się rozsuneły i nagle było sru tam i tam aż zamknęłam oczy. Krzyczalam chyba na całe pomieszczenie. Czułam tylko jak mi glowa lata w dół, w górę, na prawo, na lewo.! aaa! To mi też przypomina dlaczego nienawidzę go.! ;) No także wyszłam zapłakana ;p Wiem jak dziwnie to musi brzimieć. Zresztą zobaczcie sami: http://www.youtube.com/watch?v=2hxodcTd8EA&feature=endscreen&NR=1

 Takiego misia bym chciała <3

Polar X-plorer: Ostatnia taka `rozrywka` Na początku stwierdziłam, ze na to nie wejdę, ale Wojtek obiecał mi poingwiny Już tutaj byłam mega zmęczona staniem w kolecje i stwierdziłam, że mogę umrzec na tym xd Gdzieś już miałam ;p http://www.youtube.com/watch?v=PbkbScuUhP4&playnext=1&list=PL8D5E48BA76AADCA7&feature=results_main
Na filmiku nie widać jakie szybkie to bylo ;p I tak w Alton Towers Rita była gorsza. Dużo gorsza ;p

Po 6h byliśmy tacy mega padnięci tym staniem w kolejkach i emocjami, że postanowiliśmy sobie połazić po LEGO CITY ;) Jeszcze weszliśmy na takie wagoniki wycieczkowe. Jejciu jakie te budowle są mega cudowne.! Ach i och.!









Także to by było na tyle ;)


Dziekuję wszystkim, którzy śledzą mojego bloga^
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :