Ha.! Znalazłam mieszkanie, tzn. mieszkanie znalazło mnie ;) Jednak zostaje na A.I.HOLMS VEJ 7, także jakby ktoś był chętny to zapraszam do s...

lady`s night

By | 21:31 Leave a Comment
Ha.! Znalazłam mieszkanie, tzn. mieszkanie znalazło mnie ;) Jednak zostaje na A.I.HOLMS VEJ 7, także jakby ktoś był chętny to zapraszam do siebie ;p

Stało się to dzięki stronie lejehuset. Zalogowałam się tam w maju i cały ten okres czasu byłam na 200-250 miejscu na różnych  osiedlach. Jednak w poniedziałek wkurzona tym zamieszaniem z szukaniem na własną rękę poszłam do spółdzielni. Powiedziałam, że mam ostatni miesiąc mieszkanie koleżanki, a później będę bezdomna. Babeczka powiedziała, że nie może mi pomóc, bo takich jak ja jest mnóstwo. No to wyszłam obrażona na cały świat. Zalogowałam się wieczorem na stronę, żeby sprawdzić i nagle przeskoczyłam o 200 miejsc. Wczoraj przysłali, że dzisiaj rano dostanę ofertę. Mimo mega zmęczenia siedziałam do północy i czekałam cierpliwie. HA.! 00:01 a tu oferta.! Moje Holmsvej <3 będę mieszkała dosłownie 7 mieszkań od Madzi ^ mam własny ogródek, 20m i zajebistych sąsiadów ;D Dziekuję Madzi za pomoc i cierpliwość do mnie, bo trułam jej do 1:30 wczoraj^
Wprowadzam się 10 października jak się uda, bo potem do Polski jak przyjadę to nie będę miała czasu ;p W sobotę na bank jadę do IKEA  popatrzeć sobie za meblami czy coś. Jestem tak nakręcona, że jakbym mogła to bym to zaraz zrobiła ^^


Dzisiaj jednak nie będzie zajęć. Kolejny projekt się zaczął odnośnie materiałów. Mamy 6 dni na przygotowanie plakatu ;) Całkiem ciekawie. Na szczęście jestem z Louise tym razem w grupie, to nie będzie zgrzytów ;D W ciągu czterech godzin zdążyłyśmy przemaglować wszystkie strony z butami i duńskie pudelki ;p dramat ;p



Wieczorem spotkałyśmy się u Marty na nachosy ;D pierwszy raz jadłam takie z piekarnika z serem, ale dobre^ Gadałyśmy o różnych rzeczach. Wkręcił nam się tetmat wypadków i chciałam powiedzieć, że ktoś tam miał wstrząs mózgu, ale nie pamiętałam jak to jest. I pokazuje, że głowa się trzęsie, ale mnie nie zrozumiały to powiedziałam, że `shock of brain` i dopiero zajarzyły ;p Także tworzymy nowe słówka. Poznałam dzisiaj Lieu, wietnamka z Norwegii ;p Ojejciu jaka śmieszna i zakręcona. Już tak swobodnie się gada z ludzmi stad^ aż milusio. Później pojechałyśmy do Herning Center na Lady`s night in Pieces. Było mega sympatycznie^ Kupiłam taki sweter sobie i dostałam w prezencie małe co nieco ;)
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :