Liga studencka! No więc przymusiłem Monikę do napisania tego posta, właściwie to piszę go sam – Birk League 2013! Chcę was zachęcić jako...

by W

By | 12:53 Leave a Comment

Liga studencka!

No więc przymusiłem Monikę do napisania tego posta, właściwie to piszę go sam – Birk League 2013!
Chcę was zachęcić jakoś do przyjechania do Danii, więc trzeba wam tutaj trochę napisać o prawdziwych atrakcjach a nie tylko szkoła i szycie…

Ale najpierw najważniejsze, nie ma szans, żeby przyszły rok był płatny w Danii, najszybciej 2015 rok.

Campus gdzie znajduję się moja szkoła jak i szkoła Moniki nazywa się… BIRK CAMPUS! Zajebiście co? Też tak uważam, tutaj macie fotkę, żeby nie było.


Sam obecnie tutaj mieszkam i pracuję jako barman w Student Housie. Czym jest Student House? Miejscem gdzie dzieją się cuda  np.
http://www.youtube.com/watch?v=vfj0DYd_4Mk  (dla mnie Harlem Shake to głupota- M.)
Mamy też Movie Nights itp.

Ogólnie jest mega, jest siłownia darmowa dla mieszkańców itd. Itp. Jest też masa różnych zajęć dla studentów jak np. Birk League której jestem organizatorem w tym roku, czyli krótko mówiąc liga piłkarska dla studentów TEKO albo AU Herning. Jest też liga siatkówki plażowej itp. Ogólnie Campus jest świetnym miejscem do spędzania czasu, bo pobyt w Danii to nie tylko szycie i nauka, to także PARTYYYYYYYYY! Przynajmniej dla mnie! Do zobaczenia w sierpniu!

Klikajcie „Lubię to” na fanpage-u mojej drużyny: https://www.facebook.com/HammerumHammers - pomóżcie nam wygrać pierwszy pojedynek – najwięcej lajków przed pierwszym meczem! CHEERS!

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :