AAAAAA.! Nie uwierzycie.! Mam pracę.! Niestety tylko na ten weekend, ale po 21h pracy, będę miała na 3/4 czynszu^^ Tak strasznie się cieszę....

work.

By | 16:04 7 comments
AAAAAA.! Nie uwierzycie.! Mam pracę.! Niestety tylko na ten weekend, ale po 21h pracy, będę miała na 3/4 czynszu^^ Tak strasznie się cieszę. W ogóle kolejna sprawa, która wypaliła za sprawą Facebook`a.

Tydzień temu dostałam od Wojtka numer do babeczki, która zajmuje się pracą dla studentów. Po trzech smsach do niej nie dostałam odpowiedzi. Akurat już miałam wszystko załatwione numer duński, konto w banku, więc tylko ten sms był moim ostatnim punktem na liście. Czekałam i czekałam cierpliwie, ale nic. Kika dni temu Wojtek dodał mnie do specjalnej grupy na fb. Wczoraj tak sobie sprawdzam fb i wpadłam na ogłoszenie na tej grupie. Administrator napisał, że przy pierwszym razie w pracy potrzebuje dokumentów. Napisałam do niego na priv czy nie potrzebuje jeszcze dwóch osób do pracy, bo jestem zainteresowana, a przy okazji mogę zabrać koleżankę. Po 5 minutach rozmowy miałyśmy prace.! Cudownie.! Piątek, sobota, niedziela po 7h.
 Haha, uwielbiam Fb. Wszystko da się dzięki temu załatwić. Tak sobie napisałam i tak o się udało. Oczywiście dziękuję Wojtkowi, który pomógł i rzucił pomysłem ;)

Dzisiaj z Marysią pojechałam do SKATu. Jak pracujesz to musisz mieć specjalny dokument. Frikort lub Bikort. Czym to się różni.? Jeżeli masz frikort to płacisz tylko 8% podatku, jeżeli bikort to niestety cały. Oba dokumenty zależą od zarobków, czy masz jedną czy dwie prace etc. Ja dzięki temu, że mam pracę dorywczą i tylko raz lecę do Polski pracować mam frikort. W Skacie trwało to dosłownie 3min. Pani wzięła dane z mojej żółtej karty, a dokumenty przyjdą do domu.




koszula, torba- H&M
spódnica-stradivarius
koszulka- pieces

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy :