Jak to powiedział mój znajomy dzisiaj na blogu fancy kolacja, czyli mega szybki i prosty przepis na kolację inną niż zawsze. Uwielbiam ...

#7 Smak dnia- kanapki z łososiem

By | 19:26 4 comments
Jak to powiedział mój znajomy dzisiaj na blogu fancy kolacja, czyli mega szybki i prosty przepis na kolację inną niż zawsze.

Uwielbiam jadać łososia pod każdą postacią. Łosoś jak każdy wie jest bardzo zdrowy i ma wiele zalet. Łosoś norweski jest źródłem witamin: A (zapobiega przedwczesnym zmarszczkom), D (chroni przed nowotworami, osteoporozą, przeciwdziała wirusom) i E (zmniejsza krzepliwość krwi i przeciwdziała miażdżycy oraz hamuje starzenie się komórek). Zawiera również naturalne przeciwutleniacze (m.in. jod, selen i fluor) oraz bardzo istotne kwasy Omega-3, które wpływają na nasze zdrowie:
* wyrównuje poziom "dobrego cholesterolu
* zapobiega rakowi piersi i jelita grubego
* zmniejsza ryzyko depresji, schizofrenii i choroby Alzheimera
* zapobiega skurczom menstruacyjnym
* u kobiet w ciąży przyczynia się ro przyszłego rozwoju intelektualnego dzieci.


Wracając do naszej fancy kolacji, co potrzeba.? 

* opakowanie łososia norweskiego
* brązowy chleb
* almette ziołowe lub śmietankowe
* sałata
* słoiczek ze szaparagmi (krótkie) 

Chlebek smarujemy almette. Kładziemy sałatę, szparagi i łososia. Kolacja gotowa.! ;) 




Smacznego.!

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. cudownie to wyglada! Jestes bardzo kreatywna w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! aż się głodna zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry przepis, uwielbiam wędzonego łososia, a moje ulubione połączenie to łosoś + zielony ogórek :)

    OdpowiedzUsuń