W końcu się zmobilizowałam i zapisałam wraz z koleżanką na siłownię.! Jakoś tak wyszło, że stwierdziłyśmy, że czas najwyższy wziąć się za si...

gym

By | 17:12 1 comment
W końcu się zmobilizowałam i zapisałam wraz z koleżanką na siłownię.! Jakoś tak wyszło, że stwierdziłyśmy, że czas najwyższy wziąć się za siebie. Zadowolone zapłaciłyśmy za karnet, po czym okazało się, że umowa, która podpisałyśmy obejmuje aż pół roku. Fakt faktem karnet jest dużo tańszy niż normalnie, ale pół roku.?!  Lekko się wkopałyśmy, zwłaszcza, że kasę ściągają sami z konta, a także jest kara za rezygnację.

Nie ma nic lepszego po godzinie ćwiczeń jak jacuzzi i sauna. Jak byłam z Patrykiem w DGI to nie zauważyliśmy, że na górze są sauny i inne jacuzzi. Nawet w konkretnych godzinach jest małe spa i można skorzystać z olejków i masaży. Jeszcze lepszy jednak jest pokój z widokiem na całe Herning. Cudowne miejsce na wyciszenie się, czytanie książki czy zwykłe odstresowanie się przy spokojnej muzyce ;) Na stronie internetowej można nawet zarezerwować miejsce na zajęciach z zumby etc. Zaczyna mi się podobać. Obym wytrzymała te pół roku. ;)

Takiej niedzieli mi brakowało. Po ćwiczeniach w końcu jestem bardziej pobudzona i mam zamiar trochę się pouczyć ;) 

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. zawzięta jestes dasz rade ;) Jak już pół roku masz bloga to na pewno dasz rade na siłowni ;)
    Fajne posty^^ Buziaczki z Torunia

    OdpowiedzUsuń