Uwielbiam takie poranki z cudownymi wiadomościami.! Okazało się, że lecę z Helle do Polski na tydzień promować naszą szkołę. Pięć dni, pięć ...

good news

By | 16:52 4 comments
Uwielbiam takie poranki z cudownymi wiadomościami.! Okazało się, że lecę z Helle do Polski na tydzień promować naszą szkołę. Pięć dni, pięć szkół. Tak się cieszę. Uwielbiam robić takie rzeczy, zresztą widać po blogu. Także 14.04.-21.04. ciężko pracuję w Polsce.! Same dobre wiadomości ostatnio.!

Ostatnimi dniami byłam lekko osłabiona i przedwczoraj umówiłam się na wizytę do lekarza. Oczywiście czekałam tylko dwa dni. Przychodzę a tutaj zero ludzi. Potwierdziłam swoją obecność przykładając kartę do automatu i po 5 minutach przyszła moja pani doktor. Przywitała mnie, podała rękę, zapytała się jak się czuję i zaprowadziła do gabinetu. Po dziesięciu minutach dostałam daty kolejnych wizyt na bardziej szczegółowe badania. Okazało się, że moje nieregularne pory jedzenie wykańczają mnie. Zaproponowała mi również szczepionkę na raka szyjki macicy, która jest za darmo, a w Polsce płaci się 1500zł, co jak dla mnie było mega zdziwieniem. Tutaj lekarz prowadzący jest `wszystkim`: laryngologiem, okulistą, ginekologiem, dermatologiem, a nawet czasami terapeutą. Jeżeli on zauważy u Ciebie coś niepokojącego to wysyła Cię do `większego` specjalisty. Szczerze powiem, że bardzo podoba mi się ich opieka nad pacjentem. Zwłaszcza, że za szczegółowe badania nie trzeba płacić i długo czekać.

Btw, nawet nie wiecie jak zazdroszczę Wam pączków.! Tutaj niestety sa tylko donuty z dziurka w środku i wcale nie spakują tak jakbym tego chciała ;p Ale cóż tłusty czwartek to tłusty czwartek zjeść coś trzeba.!
Próbowałam mojemu sąsiadowi wytłumaczyć czym jest tłusty czwartek i się zaśmiał, że w Polsce mamy bardzo dużo fancy dni np. dzień matki, dzień ojca. Tutaj tego nie mają ;)



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. ja mysle ze to ta pepsi.. :) Monia, super ze jedziesz :DD!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha pepsi też ;p Ale przecież ja już nie piję :P
      Oj mega się cieszę.! <3

      Usuń
  2. Gratuluje! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)))))

    mniam;D

    OdpowiedzUsuń