Pijani sąsiedzi po imprezie, proszący o pomoc w otworzeniu drzwi o 6rano (!) nie są najlepszym sposobem na pobudkę. Dzisiaj miałam wolne w s...

me

By | 15:45 4 comments
Pijani sąsiedzi po imprezie, proszący o pomoc w otworzeniu drzwi o 6rano (!) nie są najlepszym sposobem na pobudkę. Dzisiaj miałam wolne w szkole i zamierzałam w końcu się wyspać. Ostatnie dni i wiadomości dały mi nieźle w kość i spałam po 4-5h. Długo czekałam na ten cudowny dzień. Ale nie. Miałam pecha ;)
Co prawda wstałam o 11, ale wiadomo, że sen w kawałku już nie jest tym samym.

Jednak z dzisiejszego dnia postanowiłam zrobić pożytek i wzięłam się za siebie. Co prawda karnetu na siłownię nie kupiłam, ale wróciłam do ćwiczeń z Ewą Chodakowską. Zabrałam się też za robienie kołnierzyka, ale niestety zabrakło mi perełek. Jednak przypomniało mi się, że mam cudowny materiał i mogłabym uszyć spódniczkę. Tak więc zabrałam się do roboty i `uszyłam` sobie strój na urodziny do Louise.
Nie jest to coś świetnie wykonanego, bo pierwsza moja rzecz,  która wyszła, ale wygląda słodko ;p Będę księżniczką dzisiaj :D





Jak widzicie moje ulubione lustro mam w kuchni, więc przepraszam za bałagan z tyłu ;p

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :

  1. zajebista! Bednarczyk zamawiam taką tylko niebieską! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. good job M :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no kołnierzyyk będzie śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk bd super!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń