Dzień jak co dzień weszłam rano na pudla. A tam był kawałek wywiadu z Honey w programie 20m2Łukasza. Wciągnęło mnie. Weszłam na kanał Łukasz...

20mŁukasza

By | 12:51 3 comments
Dzień jak co dzień weszłam rano na pudla. A tam był kawałek wywiadu z Honey w programie 20m2Łukasza. Wciągnęło mnie. Weszłam na kanał Łukasza odszukałam wywiadu z Honey i przepadłam. Potem Doda aż doszłam do Siwiec. Program jest dobry. Facet ma pytania takie, przy których celebryci swobodnie odpowiadają. Nie jest to wymuszone. 

Siwiec od początku mnie wkurzała, bo była wszędzie. (Nawet teraz zauważyłam, że już od ponad roku mam ją w szafie  ponieważ była na pudełku z bielizną.!) Tak samo kiedyś było z Cichopek, Dodą, Sochą etc.Każda miała swoje 5 min i tak samo jest z nią. Media kreują ją na najgłupszą osobę na świecie. Ma wpadki, w niektórych momentach wywiadu i faktycznie nie grzeszy inteligencją, ale jest szczera. Widać, że nie ściemnia. Ma naturalne emocje, a nie wymuszone. Podoba mi się, że mówi o wszystkim i nie boi się reakcji ludzi. Wiem, że zarabia na tym niemałe pieniądze. Jedno jej wyjście na imprezę waha się pomiędzy 10-20tys. Ludzie ją krytykują, bo jej zazdroszczą. Sama powiedziała w wywiadzie, że teraz chce zarobić jak najwięcej i dobrze. A to, że by chciała spróbować śpiewać czy grać jej sprawa, jeżeli w tym się sprawdzi okay. Lepiej by było gdyby to robiła po cichu, ale wiadome jest, że media nie dadzą jej spokoju. A jeżeli ktoś daje jej tyle możliwości sprawdzania siebie to niech bierze. Myślę, że wiele osób by tak zrobiło. 

Jeżeli chodzi o jej wygląd to fakt jest zrobiona i nie można powiedzieć, że to naturalne piękno. Zdjęcia sprzed kilku lat trochę odbiegają.  Ale schudła, zrobiła sobie te operacje. Spoko. Ja bym nie poszła pod skalpem, ale teraz tak mówię, był czas kiedy wszystkich terroryzowałam tekstem `zrobię sobie nos jak dorosnę` ;p Nie powiem, bo ładna jest teraz i to trzeba jej przyznać i na bank jest fantazją wielu facetów.  To jest taka nasza polska gwiazdeczka teraz i myślę, że będzie jeszcze długo. 

Wkurza mnie ta nienawiść ludzi do innych. Zwłaszcza jak wchodzę na pudla a tam najwyżej oceniane komentarze są typu `Zostań tam kochana, nigdy nie wracaj. "Rozkładaj nogi" jak Twój tatuś lubi.` .?!   To już jest żałosne, żeby wykorzystywać rodziców do czegoś takiego. Poza tym najwięcej krytykują Ci co mają najmniej do powiedzenia. Mi celebryci są obojętni, ale to nie oznacza, że mam siedzieć i pisać jakieś bzdury na ich temat. Podziwiam wszystkich, którzy mają na tyle siły by się nie załamać po tym co znajduje się na tych głupich stronkach..


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :

  1. mam takie samo zdanie na ten temat :*
    Sama jesteś odważna, bo nie boisz się pisać o tym i nie boisz się co ludzie powiedzą. To mi się podoba, że nie ściemniasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Siwiec, ale oglądałam ten odcinek i też stwierdziłam,że mówi szczerze. Pudel zawsze wyciągnie coś z dupy i ssam nakręca ludzi na siebie ;] Podoba mi się post

    OdpowiedzUsuń