22 grudnia 2012r. nareszcie udało mi się spotkać z  Marciniakiem .! Otóż "pan" Marciniak to taki starszy mój "pan" brat,...

22 december 2012

By | 17:18 8 comments
22 grudnia 2012r. nareszcie udało mi się spotkać z Marciniakiem.! Otóż "pan" Marciniak to taki starszy mój "pan" brat, z którym współpracuje już drugi rok.

 Nasze początki były trudne, ponieważ po pierwszej sesji nie zapowiadało się na kolejną, ale jakoś dałam radę przekonać go do siebie. Wiadomo, jak się idzie na sesję z fotografem, z którym się nigdy w życiu nie widziało to jest wielki stres. Przede wszystkim nigdy nie wiadomo co taka osoba od Ciebie wymaga. Ale nam się udało. Poza tym Krzysiek ma takie poczucie humoru, że stres szybko odleciał w kosmos.
Nasze następne sesje szły lepiej. Studio, plener, hotel, studio etc. Naprawdę sesje z Krzyśkiem są świetne i każdemu polecam ;)
Także w grudniu, już ubiegłego roku, w końcu udało nam się spotkać i coś porobić.. A o to rezultaty:








Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy :

  1. Piękna jestes! Te zdjęcia ostatnie dwa są tak delikatne, że szok. Nie sądziłam, ze mozna zrobic cos tak delikatnego lezac w staniku ;) Rewelacja! Gratulacje dla fotografa i dla Ciebie za odwage! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Patryk nie jest zazdrosny gdy masz takie sesje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On juz pewnie nie reaguje na Twoje pomysły ;p
      Fajną jesteście parą ;)

      Usuń
    2. to najwazniejsze, że Ci ufa :)

      Usuń
  4. cudowna ;) Jestem ciekawa dzisiejszych zdjęć

    OdpowiedzUsuń