I nadszedł ten dzień, w którym zrealizowaliśmy sesję zdjęciową dla naszej zwyciężczyni. Sesję wygrała Aleksandra Sosnowska. Oczywiście nawe...

5 january 2013

By | 17:09 1 comment
I nadszedł ten dzień, w którym zrealizowaliśmy sesję zdjęciową dla naszej zwyciężczyni.
Sesję wygrała Aleksandra Sosnowska. Oczywiście nawet nie mam pojęcia, kto brał udział, ponieważ nie znam wszystkich adresów email.

Olę znam od wakacji, ponieważ kupowała ode mnie książki do matury. Bardzo miła mała blondyneczka, która idealnie odnalazła się podczas sobotnich tortur. Tak jak obiecałam najpierw było malowanie u Ani Maj <BARBAB Studio urody i wizażu>. Delikatny makijaż idealnie dopasował się do potrzeb sesji. Za aparatem stał nasz główny pan od tortur, czyli Jakub Jakubicki <JJ-fotografia>.  Ja natomiast zajmowałam się stylizacją Oli i dopieszczaniem szczegółów. Cała sesja włącznie z przygotowaniem trwała prawie 4h, ale myślę, że efekt osiągnęliśmy lepszy niż się tego spodziewaliśmy.!
Oceńcie sami jak podoba Wam się Ola w naszej sesji:
















Modelka: Aleksandra Sosnowska
MUA: Anna Maj BARBAB Studio urody i wizażu Ania Maj & Martyna Sienkiwicz
FOTO: Jakub Jakubicki Jakub Jakubicki fotografia
STYLIZACJA I POMYSŁ: Just M
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. Piękny makijaż, bardzo uwydatnia Twoją naturalną urodę. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego nowego projektanckiego bloga. :)
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Durt Twórczy.

    OdpowiedzUsuń