Dzisiaj nareszcie wybraliśmy się z Patrykiem do kina. Wybraliśmy `bejbi blues`. Widziałam zwiastun i strasznie mnie zaintrygował. Film opo...

Bejbi blues

By | 20:34 2 comments
Dzisiaj nareszcie wybraliśmy się z Patrykiem do kina. Wybraliśmy `bejbi blues`. Widziałam zwiastun i strasznie mnie zaintrygował.

Film opowiada o młodej dziewczynie, która została matką. Niby `wpadka`, ale przemyślana. Natalia chciała mieć dziecko, bo to było fajne. Jednak tak naprawdę potrzebowała miłości, której nie zaznała ze strony rodziców. Dziecko to wyzwanie, a młodzi licealiści nie są na to wyzwanie gotowi. Świat, w którym żyją nie jest ani przyjemny ani zabawny.. jest brutalny. Problemy dnia codziennego, chęć zabawy i imprezowania oraz potrzeba pieniędzy doprowadzają do okrutnej tragedii.

Obsada bardzo dobra, debiut młodych aktorów zasługuje na brawa. Po `Galeriankach` czy `Sali samobójców  myślałam, że żaden film mnie nie przerazi i mną aż tak nie wstrząśnie. Jednak po wyjściu z kina nie mogłam się skupić i cały czas zastanawiałam się jak można doprowadzić do tego co się stało..
Polecamy.! Naprawdę warto zobaczyć.!










Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. własnie miałam napisać do Ciebie czy Ci się podobał ;) Jutro też pojadę zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i ryczałam jak głupia na koniec. Bardzo fajny i ciesze się, że poleciłas ;)

    OdpowiedzUsuń