Nasze ostatnie wspólnie spędzamy na graniu w bilarda, Icy Towera (gdzie jesteśmy mistrzami w oszukiwaniu siebie nawzajem) serialu i mojej na...

one week.. only

By | 22:27 Leave a Comment
Nasze ostatnie wspólnie spędzamy na graniu w bilarda, Icy Towera (gdzie jesteśmy mistrzami w oszukiwaniu siebie nawzajem) serialu i mojej nauce. Został już tylko tydzień błogiej laby. Za tydzień w piątek będę już u siebie w domku, sama. Nie chce mi się wierzyć, że aż 7 tygodni z ukochaną osobą tak szybko minęło. Nie czuję się tego.. Dopiero dzisiaj po raz pierwszy odczułam ten uciekający czas jak pojechałam z tatą zrobić zakupy na wyjazd. Dwa wielkie kartony jedzenia już czekają. Chcę i nie chcę. Z jednej strony tęsknię za Danią za znajomymi, ale z drugiej dobrze mi tutaj gdzie mama ukochanego i rodziców. Ciężko żyć od tego wszystkiego tak daleko ale sama wybrałam taką dla siebie ścieżkę. I szczerze powiem,  że nie żałuję. Czasami tylko ukochanych brak..







Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :