Kolejny raz postanowiliśmy wybrać się do kina na randkę. Tym razem `SĘP`. Zwiastun wydawał się miarę dobry, jednak film.. beznadziejny. Dawn...

"SĘP"

By | 23:07 8 comments
Kolejny raz postanowiliśmy wybrać się do kina na randkę. Tym razem `SĘP`. Zwiastun wydawał się miarę dobry, jednak film.. beznadziejny. Dawno nie byliśmy na nudniejszym filmie.. W połowie zasypialiśmy. Aż pożałowałam, bo mogłam recenzje wcześniej przeczytać i zaoszczędziłabym te parę złotych na dobrą kawę.

Film opowiada o policjancie, który na własną rękę próbuje rozgryźć dlaczego znikają mordercy i inni kryminaliści. Wpada na trop, który odpowiada na jego wszelkie pytania. Zostaje postawiony z pytaniem, które go przytłacza i popycha do pewnej decyzji. Może i końcówka wyjaśnia wszystko i przez chwilę można się zastanowić co by się zrobiło na miejscu głównego bohatera. Jednak film jest zbyt długi i za bardzo przewidywalny. Miał trzymać w napięciu- usypiał. Po takiej obsadzie spodziewałam się czegoś lepszego, ale niestety.

Jak dla nas szkoda kasy, bo film można za pół roku zalukać na niejednej stronie tego typu ;) Szczerze powiem, że dużo osób wyszło z kina z takim samym zdaniem. Jeden pan nawet zasnął ;p
Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy :

  1. też byłam dzisiaj i jest naprawdę ch*jowy!!! Nie polecam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Miał byś thriller jest komedia ;) Czemu w Polsce zawsze są tak beznadziejne filmy?!! ;(((((

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ze film był bardzo nudny. Stanowczo za długi i przez pół filmu nie było wiadomo o co chodzi, ale przez pół nocy myślałam co ja bym zrobiła na miejscu bohatera. Mysle jednak, ze mogli w inny sposob przedstawic film i nawet pytanie by bylo bardziej adekwatne.
    Również nie polecam. Serial "kryminalni" bardziej trzymał w napięciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie- jeden z najlepszych filmów polskich. są gusta i guściki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i dobry film, ale na pewno nie thriller ;) ludzie idac do kina nastawiaja sie na lekkie napiecie, a tu go nie było........ jakby to był dokument czy cos to spoko. Moich oczekiwań nie zaspokoił. Bejbi blues był taki jak Monika napisała, ale bardziej babski ;)))

      Usuń
  5. aż się boję jaki masz gust ;] byłem dzisiaj i denny.

    OdpowiedzUsuń
  6. porazka roku ;(((( oglądam Criminal Minds, który polecałas ostatnio i jestem zakochana w tym murzynie. Powaznie trzyma w napieciu i wciaga. Obejrzałam 12 odcinkow dzisiaj ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł dobry, ale wykonanie strasznie nudne.....

    OdpowiedzUsuń