Pierwszy post z cyklu: # Moje miejsca. Od teraz chciałabym polecić Wam jedne z najlepszych miejsc w Kołobrzegu.  Na pierwszy rzut idzie re...

#1 Moje miejsce - Pasta e Pesto

By | 19:27 8 comments
Pierwszy post z cyklu: # Moje miejsca. Od teraz chciałabym polecić Wam jedne z najlepszych miejsc w Kołobrzegu. 

Na pierwszy rzut idzie restauracja Pasta e pesto. Z ręką na sercu polecam. Nie tylko jedzenie jest pyszne, ale również klimat. Restauracja znajduje się na głównym placu przed ratuszem. W piwnicy. W środku jest piękny śródziemnomorski wystrój. Białe ściany, białe stoły i krzesła w połączeniu z turkusem nadają temu miejscu lekkości. Za każdym razem mam wrażenie jakbym przenosiła się do innego świata- błogiego. Dużym plusem jest również dobór muzyki. Delikatne nuty, wpadają w ucho i sprawiają, że posiłek lepiej smakuje.

Jest to restauracja śródziemnomorska. W menu znajdziemy owoce morza, ryby, mięsa, pizze i sałatki. Szczerze powiem, że chyba wszystko zdążyłam spróbować i naprawdę dania są rewelacyjne. Jeżeli chodzi o ceny to są adekwatne do jedzenia.

Polecam.!








A na wieczorek szarlotka z okazji pierwszego treningu męża w tym roku ;) Każdy powód jest dobry, aby najeść się słodyczy <3


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy :

  1. masz sponsorowane posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nikt mi nie płaci za to, że napiszę gdzie byłam, co robiłam ;) Polecam to co lubię i co jest warte ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog ;)
    Pozdrowienia z Sosnowca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzikujemy bardo za komentarz. Pozdrawim cieplo i mysle do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd pasta e pesto wiedzieli o tym poście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem ;) wchodzę na fb a tam taka niespodzianka ;) Może ktoś im podlinkował. Nie mam pojęcia =)

      Usuń
    2. Ja im wysłałam ;) Bo to co robisz jest dobre i nalezy się nagroda ;)))))
      Poza tym darmową reklamę im zrobiłaś ;)

      Usuń
  5. Zapraszamy do polubienia naszej strone na fc. Pasta e pesto :)

    OdpowiedzUsuń