W końcu praca z grupą, która sama się wybrała ;)  Dzisiejszy dzień miło spędziłyśmy u Marty w domu, spotykając się na brunch`u. Omówiłyśmy w...

grunge and yuppie

By | 16:33 5 comments
W końcu praca z grupą, która sama się wybrała ;)  Dzisiejszy dzień miło spędziłyśmy u Marty w domu, spotykając się na brunch`u. Omówiłyśmy wszystkie szczegóły i zabrałyśmy się do pracy.  Zobaczymy co dostaniemy za to. Jak się okazało mamy zupełnie inny okres w dziejach mody. Grunge i Yuppie. Ani jeden ani drugi nie jest moją mocną stroną, ale cóż. Na szczęście musiałam tylko opracować filmy i książki w tamtym okresie. Jednak nie zmienia to faktu, że wszystko zajęło nam prawie 6h.





A po południu z Marią u weszłyśmy do jednego z duńskich sklepów z używaną odzieżą  Genbruga. Tam znalazłam taką śliczną marynarkę za 25 zł ;) Czasami można znaleźć coś fajnego.







sukienka-orsay
torba- fleq
płaszczyk- atmosphere
marynarka-monki
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy :

  1. Ślicznie wyglądasz i zazdroszczę płaszczyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko ;) pozdawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Zresztą jak zawsze!
    Fajna torebeczka!

    A co do marynareczki to nie zła jest! I tylko 25 zł o jaaa.... tanioszka!



    K.K

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze od dzisiaj wprowadzisz zmainy i zostaniesz przy zdjeciach outfitow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentujesz!!:) Torebka jest genialna!!:) Całość bardzo mi się podoba!!:)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń