Padam dzisiaj na twarz. Stwierdzam, że chyba nigdy nie nauczę się na błędach i za dużo razy obiecywałam sobie, że następnym razem zacznę ucz...

too much

By | 20:30 1 comment
Padam dzisiaj na twarz. Stwierdzam, że chyba nigdy nie nauczę się na błędach i za dużo razy obiecywałam sobie, że następnym razem zacznę uczyć się wcześniej. Także jak zawsze wszystko w pośpiechu i stresie. Najgorsze za mną. Branding wydawał się przerażający, bo dużo teorii, ale nie jest źle. Jestem z siebie dumna, bo wyrobiłam się dzisiaj z tym co miałam zrobić. Stwierdzam (skromnie-oczywiście), że mam cudowne, kolorowe notatki ;p Wyszłaby z tego całkiem dobra książka jak przeżyć pierwszy egzamin.

Właśnie, dowiedziałam się od moich przyszło roczniaków, że ruszyła już rekrutacja do TEKO.  Bardzo chętnie odpowiadam na Wasze pytania, ale kochani jeszcze chętniej i z większym uśmiechem zrobię to w czwartek po egzaminie^^ Mam już pięć osób, które z wielką ochotą chcą iść do TEKO. Chyba powinnam pracować w szkole jako konsultantka :P

Wieczorkiem po konferencji z moją `pracą` nadganiam rodzinkę.pl.
Słodkich snów ;*

Pamiętamy.? sms o treści A00033 na numer 7122



Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. I tak jestes kochana, że tyle mi wytłumaczyłaś
    Ania z Katowic ;)

    OdpowiedzUsuń