Kolejne 10 za projekt. Kocham moją szkołę.! Hah dzięki temu projektowi nauczyłam się wielu rzeczy do egzaminu i zaoszczędziłam czas. Jednak ...

VC

By | 13:54 3 comments
Kolejne 10 za projekt. Kocham moją szkołę.! Hah dzięki temu projektowi nauczyłam się wielu rzeczy do egzaminu i zaoszczędziłam czas. Jednak samo zaliczenie było strasznie dziwne. Oceny były wystawione wcześniej a prezentacja nie liczyła się szczególnie.. Jak się okazało nikt nas nie poinformował też, że od 8:20 do 11:15 powinniśmy siedzieć wszyscy w audi i słuchać każdej prezentacji. Dla nas lepiej, bo mniejszy stres i szybciej wolne. Prezentacja trwała 20 min. Kolejne 10 minut to pytania, które zadawała nam grupa druga. Podsumowanie i oddanie raportów z oceną. Ku naszemu i ich zdziwieniu dostali niższą ocenę. Wydawali nam się mega przygotowani i ogarnięci w temacie, ale nasz raport był lepszy^ Jesteśmy dumni i zadowoleni z naszej pracy.

Wczoraj jak pisałam posta odnośnie wymagać do TEKO konsultowałam się z naszą konsultantką z administracji. Dzisiaj sprawdzam emaila, a tam propozycja płatnego wyjazdu do Polski na tydzień w celu prowadzenie szkoleń. Nawet nie wiecie jak się zdziwiłam i ucieszyłam.! Dodatkowy tydzień w Polsce jeszcze robiąc to co lubię.! Szczerze to bym nawet za darmo pojechała, ale nie odmówię jak tak bardzo chcą ;p Jednak wszystko zależy od tego jaki będę miała plan lekcji. Jeżeli mi wyskoczy projekt to mnie raczej nie weźmie, żebym zaległości nie miała. Zobaczymy ;)

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze :