Dzień sądu ostatecznego, czyli zaliczenie projektu pokrzyżował mi mały złośliwy wirusek.. Z tego co wiem prezentacja nie poszła za dobrze, ...

BLOG ROKU

By | 15:09 4 comments
Dzień sądu ostatecznego, czyli zaliczenie projektu pokrzyżował mi mały złośliwy wirusek..
Z tego co wiem prezentacja nie poszła za dobrze, ponieważ nie miałyśmy plakatu wydrukowanego. Nasze drukarki przeżywają mega kryzys i żadna nie działa. Wczoraj wieczorem grzecznie ładnie pojechałyśmy do szkoły, aby druknąć plakat, a tu dupa. Nic, kompletnie nic nie chciało współpracować. Po godzinie latania od budynku do budynku wróciłyśmy do domu z niczym. Nasza koleżanka (odpowiedzialna za plakaty) miała je gdzieś wydrukować, ale wolała pojechać do domu i poczekać do rana. I tak jak się spodziewałyśmy  spóźniła się i w dodatku nie miała plakatów. Fajnie, prawda.? Postanowiłam szybko zrobić prezentację w prezi, aby mieć cokolwiek. Niestety nauczyciel nie pozwolił jej użyć. Dobrze, że nie był to projekt na ocenę. Po prostu na zaliczenie i jakoś się udało. I tak podziwiam dziewczyny, że nie zwariowały przy tym zamieszaniu.

Pamiętacie jak mówiłam Wam o projekcie BrandID.? Projekt był podzielony na prezentacje i raport. Okazało się, że dostałyśmy 10 za całość. To był jeden z fajniejszych projektów ;)
 Jeszcze tydzień i egzaminy.. Dramat. Jestem w połowie robienia notatek. Dobrze, że najnudniejsze przedmioty mam opracowane teraz tylko branding i scm ;)

Od dzisiaj od godziny 15:00 na ww.blogroku.pl rusza konkurs na bloga roku ;) Jeżeli czytacie bloga zagłosujcie, proszę.!  Będę wdzięczna. Każdy głos jest wyjątkowy ;*

Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści A00033 Na numer 7122
koszt smsa 1,23zł

Głosowanie trwa do 31 stycznia ;) Pamiętajcie, że pieniążki idą na cele charytatywne.!
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze :