Koniec stycznia, a u nas coraz zimniej.. Mróz niesamowity.. Dzisiaj z Marią wybrałyśmy się do sklepu z materiałami. Uwielbiam ten sklep. N...

saturday

By | 14:32 12 comments
Koniec stycznia, a u nas coraz zimniej.. Mróz niesamowity..
Dzisiaj z Marią wybrałyśmy się do sklepu z materiałami. Uwielbiam ten sklep. Nie dość, że wybór jest naprawdę ogromny, to jeszcze ceny niskie. Kupiłam dwa materiały i zapłaciłam 25zł. W końcu będę miała polarowe skarpetki do hunterów. Maria natomiast zdobyła wszystkie potrzebne rzeczy na sukienkę w kolorze kanarkowym za 23zł. Takie zakupy to cieszą. 

Czekam niecierpliwie, aż ten tydzień i zabieram się za swoje postanowienia noworoczne.! Siłownia, basen, dalsze szukanie pracy, systematyczne robienie notatek na zajęciach, szycie, nauka duńskiego etc.
Szczerze powiem, że zaczynam się bać, że nie zdam egzaminu w czwartek. Podobno nie są ciężkie, ale jednak lekka obawa jest. We wtorek mamy jeszcze ustny z Value Chain. Zobaczymy jak to wszystko wypadnie. 

Chciałam jeszcze serdecznie podziękować wszystkim, którzy głosowali na mnie w konkursie (do tej pory). Ten etap konkursu trwa do 31 stycznia. Także macie szansę zagłosować. Szczerze mówiąc przeglądałam kilka blogów i znalazłam mnóstwo ciekawych. Pewnie większość wie, że dziewczyny z COOK LIFE SHOPPING biorą również udział w tym konkursie jednak w innej kategorii. Chętnych zapraszam do głosowania, bo naprawdę robią dobrą robotę nasze kołobrzeżanki.! ;)

sms o treści A00033 na numer 7122























Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy :

  1. super połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie dzisiaj podobasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam Cie tutaj przez ten konkurs i zaglosowalam. Dziękuje za tyle odpowiedzi na temat studiowania. Dzieki ze trzymasz kciuki i jestes taka mila i cierpliwa do mnie!
    Agnieszka z Torunia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłas bluze? Boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu polecasz dziewczyny z innego bloga? Nie ma miedzy Wami rywalizacji? Male miasto a tylko trzy bloggerki..... Powinnas tylko na siebie kazac wysylac smsy ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie.? Po pierwsze biorą udział w konkursie, ale w innej kategorii. Po drugie są sympatyczne i mają naprawdę fajny blog. Po trzecie są z Kołobrzegu^^ Rywalizacja.? No proszę Cię. Każda z nas robi to co lubi na swój sposób ;)
      Wielu jest dobrych bloggerów w Kołobrzegu, ale chyba nikt inny nie brał udziału w tym konkursie ;)

      Usuń
  6. fajny poscik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię to! ;) Fajne obrazki ;) głosowałam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko wylądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia !
    powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super Monia trzymamy kciuki
    ciocia i wujek

    OdpowiedzUsuń