Święta to nie tylko czas, który spędzamy z rodziną przy świątecznym stole. To również chwile kiedy możemy w samotności odpocząć od życia cod...

Christmas movie

By | 23:12 2 comments
Święta to nie tylko czas, który spędzamy z rodziną przy świątecznym stole. To również chwile kiedy możemy w samotności odpocząć od życia codziennego. W takie dni najbardziej lubię zaszyć się w pokoiku z dobrą książką lub filmem. Ozdobiony w światełka pokój, gorąca czekolada, słodycze i ciepła kołderka to najlepsze połączenie W tym czasie można pozwolić sobie na większą odrobinę nieba.!

Jeżeli chodzi o mój świąteczny repertuar, to króluje tam Kevin.! To jest zdecydowanie film mojego dzieciństwa. Nie ma świąt bez Kevina.! Zarówno `Kevin sam w domu` jak i `Kevin sam w NY`jest mega. Zawsze się jarałam jakim cudem taki młody dzieciak może zrobić tyle różnych pułapek na złodziei  Oj kochałam i kocham ten film. Po kilku latach powstały kolejne części, jednak nowy aktor to już nie to samo. Mimo, że chłopiec był słodki to Kevin miał to coś w sobie, że zdobywał sympatię widza po pierwszych 5 minutach.!



Kolejny `świąteczny` film to `Krwawe święta`. Kiedy po raz pierwszy obejrzałam ten film przyrzekłam sobie, że nigdy nie będę mieszkała w domu, gdzie był seryjny morderca czy ktoś psychicznie chory. Film dobry, trzyma w napięciu.
Film opowiada o chłopcu Billym, który był świadkiem morderstwa. Matka zabija ojca, a samego Bill`ego więzi na strychu.Wkrótce kobieta zakłada nową rodzinę. Billy ucieka i mści się na matce oraz jej nowym partnerze. Historia ta powtarza się po kilku latach przed Bożym Narodzeniem. Ten dom aktualnie jest zamieszkiwany przez cztery przyjaciółki, które zaczynają ginąć w dziwnych okolicznościach.





`Cztery gwiazdki` to sympatyczna komedia świąteczna z Reese Witherspoon w roli głównej. Film opowiada o tym jak młoda para chce uniknąć świąt przy wigilijnym stole i postanawia wyruszyć w podróż. Niestety z powodu złej pogody wszystkie loty zostają odwołane, a oni przypadkiem trafiają do wiadomości. Przez to czekają ich święta w czterech domach. 




`Family man`  Historia biznesmena Jacka, który w niewyjaśniony sposób przeistacza się w głowę rodziny. Całe jego życie się zmienia. Mieszka w Ner Jersey zamiast w NY, jeździ rodzinnym samochodem zamiast sportowym ferrari. Jego pracą jest sprzedawanie opon, a nie zarabianie pieniędzy na Wall Street. Sytuacja, w której się znalazł nie jest jego wymarzoną, ale z czasem wszystko się zmienia. 
Nie wiem jak Wy, ale ja kocham Nicolasa w każdej roli. 



`To właśnie miłość`. 10 różnych historii. Wzruszające, zabawne, słodkie i smutne. 




`Listy do M.` Ten film jest tak piękny i wzruszający. Jeden z lepszych polskich filmów jak dla mnie. Pamiętam jak rok temu byliśmy w kinie i wyszłam cała zapłakana. 
W filmie pokazane są historie osób, które znalazły miłość w czasie świąt. Ojciec, który chce, aby jego syn był szczęśliwy po stracie matki. Małżeństwo, które straciło dziecko. Kobieta, która jest w ciąży i zostaje porzucona przez partnera.. Naprawdę warto zobaczyć. Obsada jest znakomita ;) 




`Holiday` dwie kobiety postanawiają uciec od rzeczywistości, zamieniając się domami. Jedna wyjeżdża do słonecznego LA, a druga udaję się na wieś w Anglii. Obie znajdują miłość swojego życia i przeżywają niezapomniane chwile. Cameron Diaz zdecydowanie należy do moich ulubionych aktorek, więc dlatego mam sentyment do tego filmu. 




` Święta Last Minute` Pewne małżeństwo postanawia ominąć święta i udać się na rejs na Karaiby. Niestety ich decyzja z każdej strony jest krytykowana przez sąsiadów, którzy nie rozumieją jak można ominąć święta. Jednak ich córka, która miała wyjechać na rok do Peru dzwoni z cudowną nowiną. Małżeństwo ma zaledwie 8h na zorganizowanie idealnych świąt, które spędzą z córką i jej narzeczonym. 





`Rodzinny dom wariatów` Podobno z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu, ale kiedyś trzeba zrobić to zdjęcie. Podczas świąt do jednego domu przyjeżdżają wszyscy członkowie rodziny. Niestety wybucha konflikt między poszczególnymi osobami, której przyczyną jest pewna narzeczona. Jak potoczą się dalej losy rodziny.? 



Oczywiście dla młodszych miłośników świątecznych bajek również znalazłam coś fajnego. Myślę, że nie tylko ja oglądałam kilka razy te same bajki ;p 

`Gremliny rozrabiają`  kolejny film mojego dzieciństwa. Zawsze marzyłam o takim stworku, tym dobrym oczywiście. 

`Ekspres polarny` Bajka, którą męczyłam z kuzynką w Szczecinie. Mój rekord obejrzeć 49razy bajkę w tydzień. Ja nie miałam nic do gadania, bo moja kuzynka była uzależniona od tej bajki, ale powiem, że fajna była. 



`Madagwiazdka` kilka minutek z Madagaskarem i Mikołajem.

`Grinch świąt nie będzie` Pewien zielony stworek bardzo nienawidzi świąt Bożego Narodzenia i postanawia popsuć je mieszkańcom miasteczka. Jednak ulega urokowi małej dziewczynki i zmienia swój plan. Byłam zakochana w małej Taylor Momsen.





A wy macie jeszcze jakieś propozycje na świąteczne filmy.? 
Ja dzisiaj wybieram `Listy do M`. 
Kolorowych snów kochani  ;***
Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :

  1. Połowy nie widziałam, ale chetnie zobacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro siadam i oglądam 6 filmów po szkole ;) Dzięki za propozycje :*

    OdpowiedzUsuń