Druga moja trasa Herning-Kołobrzeg i druga w takich tragicznych warunkach.. Wczoraj cały dzień strasznie wiał zimny i mega silny wiatr. Sam...

one way

By | 13:29 2 comments
Druga moja trasa Herning-Kołobrzeg i druga w takich tragicznych warunkach..
Wczoraj cały dzień strasznie wiał zimny i mega silny wiatr. Samochód prawie latał od prawej do lewej strony. Po 30 min na domiar złego zaczęło padać. Deszcz, śnieg, grad. Wszystko na raz. Jednak i to dało radę znieść. Aż w końcu pojawił się lód na drodze.. Tu już nie było tak zabawnie. Jazda 70 km/h na niemieckiej autostradzie nie należy do najprzyjemniejszych. Każde wyprzedzanie, zmiana pasu przyprawiały mnie o dreszcze.. Już później obczaiłam, że najlepiej zmieniać pas przy wyprzedzaniu pod mostami, bo wtedy nawierzchnia nie jest taka mokra. I tak dwa razy wpadłam w lekki poślizg. Z Magdą co jakiś czas się zmieniałyśmy, ale to mało dało, ponieważ grad ciągle padał a pod autem czuć było poślizg, więc żadna się tak naprawdę nie wyspała przez hałas. W dodatku byliśmy świadkami dwóch wypadków w Niemczech..
Do Szczecina dotarliśmy po 10h.. Szczecin jest tak `cudownie` oznakowany, że w pewnym momencie nie wiedzieliśmy gdzie jesteśmy, a czas gonił.
Madzia zdążyła dopiero na czwarty pociąg, w zasadzie ledwo. Nawet się nie pożegnałyśmy tylko popędziła z Patrykiem na pociąg. Już się drzwi zamykały, ale jakoś dała radę. Szczęście. Mnie niestety czekały jeszcze ponad 2h do domu. Padnięta jak nie wiem po 4 red bullach dojechałam. Dobrze, że mnie Patryk ciągle rozśmieszał, to nie miałam jak przysnąć ;p Ale powiem Wam, że oczy mi wysiadają.. Duńczycy nie mają serca z długimi światłami..

W domciu mamusia jak zwykle serdecznie powitała córcię.! Po 7 tygodniach znowu w domku. Nie powiem, bo trochę dziwnie się poczułam jak weszłam do pokoju. Tu jest tak kolorowo, a w Danii białe ściany, białe meble.. sterylnie. I tam jednak pokój jest 2 razy większy ;p
Także w końcu udało się porozmawiać z mamusią na żywo ;p Ja niestety od ponad miesiąca nie mam skype, ponieważ wirusek się wkradł na komputerek i nie daje mi funkcjonować..  Jedynie rozmowy przez tel, ale wiadomo jakie to koszta ;)

Dzisiaj dzień rodzinnie ;D Mamusia obiecała cudowne kluseczki śląskie, więc czekam .!

Taki cudowny prezent mikołajkowy dostałam od firmy Orbit.! Dziękuję ślicznie i pozdrawiam ;D

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze :