Dzisiaj kolejna wyprawa do sklepu z materiałami z laską z mojej grupy i Marysią. Fajnie, że chciałam zatankować auto i zamarzło mi to pokrę...

materials II

By | 13:59 1 comment
Dzisiaj kolejna wyprawa do sklepu z materiałami z laską z mojej grupy i Marysią.
Fajnie, że chciałam zatankować auto i zamarzło mi to pokrętło. Dobrze, że z zamkiem w drzwiach się nic nie stało ;p Od dzisiaj tylko wieczorem tankuję auto, bo później beznadziejna sytuacja na stacji i niepotrzebny stres.. Jak widać zima w Danii nie należy do przyjemnych ;p Jest mega zimno.! Najgorsze co może być..

 Dziewczyna z mojej grupy nam się spóźniła 15 min. Już chciałyśmy jechać bez niej. Uwielbiam jak ludzie mi się spóźniają.. -.- Jeszcze miałyśmy takie `szczęście`, że sklep otwarty był dopiero od 10 rano, więc szybka kawa i ciacho na śniadanie zawsze spoczko ;) Przynajmniej kupiłam Misiakowi najlepsze ciasto ever.. drommekage.!
W sklepie z materiałami znowu spędziłyśmy godzinę, ale na szczęście mam materiał, który chciałam ;p  Wymyśliłam już prezenty na święta dla najbliższych ;) Od jutra biorę się za szycie Poza tym obiecałam Oli, że pierwsza rzecz jaką uszyję będzie dla niej ;D Muszę się wywiązać z obietnicy ;) I czas zacząć pisanie raportu, bo póki co rozdzieliłam kto co ma zrobić.

Wracając z Vidbaek zajechałam do JYSKa i w końcu trafiłam na coś w przecenie ;p Półki do mojej szafy to niezbędna rzecz na następne 2tyg. Nienawidzę jak mi się wala wszystko po pokoju. Pedantyczna się zrobiłam odkąd mieszkam sama i już rozumiem moją mamę, która zawsze się wkurza jak u mnie w pokoju stoi 10 brudnych szklanek ;p

Po obiadku pojedziemy na basen albo na lodowisko. Sama jeszcze nie byłam i jestem ciekawa. Może mają większe lodowisko w Kg.? Wiem, że na basenie można wykupić wejście z masażami i chyba nie jest to aż takie drogie ;) Przyda nam się odstresowanie ;p


Moja piękna Audrey od REdesigned STories FActory.
buty-Hunter
spodenki, sweter - VeroModa
torba- Mediolan



Przypominam o konkursie ;) www.facebook.com 
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz :

  1. Mona nadrabiam moje zaległości w czytaniu Twojego bloga i ten wpis podoba mi się najbardziej!!! :)
    Czekam na Twoje I dzieło <3
    ;**

    OdpowiedzUsuń