Kochani z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku wraz z Jakubem Jakubickim i Anią Maj mamy dla Was konkurs.!  Nie trzeba mieć fac...

Konkurs- wygraj sesję.!

By | 21:35 16 comments
Kochani z okazji świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku wraz z Jakubem Jakubickim i Anią Maj mamy dla Was konkurs.!

 Nie trzeba mieć facebooka czy innego portalu aby wziąć udział.! Tak jak obiecałam tak będzie.!
Zasady są mega proste, wręcz banalne.! Co trzeba zrobić.?

Wystarczy, że w komentarzu napiszesz jak sesja Ci się marzy i dlaczego oraz podasz swój adres e-mail.! 

Komentarze zamieszczamy do 31.12.2012 do północy ;)

My wybierzemy jedną osobę, która wygra sesję.! Kuba fotografuje, Ania maluje, czego więcej Wam trzeba.? ;)

A tutaj kilka prac Kuby i Ani , więcej znajdziecie na fb, jeżeli macie ;) Jakub Jakubicki Fotografia
BARBAB



.A tutaj takie jedno moje z wakacji zdjątko ;)

.

Enjoy ;)

Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy :

  1. Mi się marzy sesja zdjęciowa w śniegu. Pogodna i radosna czyli taka jak ja ;]

    Agusia95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się sesja studyjna, taka delikatna, klasyczna, ale z drugiej strony z charakterem.
    Można powiedzieć w takim klimacie http://karolinachudyba.blogspot.com/2012/01/nicole-rosoniec-dvision-ballerina.html :) Dlaczego? Myślę, że dobrze czułabym się w takiej roli na zdjęciach.

    wiktoria.gomulka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej czułabym się w sesji w stylu pasztetów "Profi". Katarzyna Skrzynecka od zawsze była moją idolką. A tak po za tym to sesje w stylu rockowym: jestem oldschoolowa, nie dbam o makijaż ani o ciuchy, "palę papierosy i mam na wszystko wy*bane" są całkiem spoko. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem z Amandą mamy zajebisty pomysł na dwie mroczne kobiety i własną charakteryzatorkę :D
    Supcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją wymarzoną sesją jest taka z obecnością mojego chłopaka. Zawsze jak sie szykuuje jakaś sesja, to są już konkretne plany jak ma wyglądać. Jednak czym jest taka pamiątka z ukochanym ; ) Miłość to jak chyba dla większości już samo w sobie cudowny temat, a to jej dobre dopełnienie ; D A jak miałaby wyglądać? Jednocześnie zabawnie i romantycznie! Może w Filiżance przy kawie, wizji jest wiele i bez trudnu im podołamy :)

    pokeyhokey@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją wymarzoną sesją jest taka, która by od razu pokazała piękno naszego Kołobrzegu - morze, ratusz, starówka (nowa, stara). Teraz jak wyjechałam na studia to doceniam urok tego miasta. Za każdym razem jak wracam na weekend wychodzę na spacer znanymi mi ulicami i jestem zachwycona Kołobrzegiem.
    alicjad@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi marzy się sesja dziewczęca, taka delikatna, ponieważ taka własnie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi marzy się sesja dziewczęca, taka delikatna, ponieważ taka własnie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja druga wizja wymarzonej sesji: w starym, klimatycznym domu, który odzwierciedlałby piękno z dawnych lat oraz skupiałby uwagę zarówno na mnie jak i na otoczeniu.

    pepe_staw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh,jak tak czytam te wszystkie niezwykle literackie nowatorskie i jakże pomysłowe komentarze,
    to aż się nie mogę oprzeć i też muszę się wypowiedzieć :D
    Taaak, więc mi się marzy sesja dokładnie taka jak ja czyli piękna wspaniała i niepowtarzalna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. Nie raz wyobrażałam sobie jak miałaby ona wyglądać. :) Sesja, która jest moim marzeniem byłaby w stylu beauty... bądź portretowa :) Delikatna, subtelna, która wydobyłaby kawałek piękna. Ilekroć patrzę na zdjęcia dziewczyn prosto z tego typu sesji, pierwsze co myślę "ja też tak chcę"! Kolejna wizja wymarzonej sesji pełna jest kolorów i błyskotek, świecidełek, z wymyślnym makijażem oraz z równie fantazyjną fryzurą pasującą do całej reszty.
    Co do miejsca, w którym miałaby się odbyć, mam wiele pomysłów. Miejsce, które byłoby idealne do sesji dziewczęcej i delikatnej to sypialnia, zdjęcia w białej pościeli zawsze wydawały mi się klimatyczne:) kolejna propozycja co do miejsca to salon z kominkiem, z którego błyskają iskry a przy tym stara sofa.
    Problemem jest dla mnie lokalizacja sesji fantazyjnej, mógłby być to las, palmiarnia :)


    aleksandra030709@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. a kiedy wyniki ;>?

    OdpowiedzUsuń
  13. i co z wynikami? ;)

    OdpowiedzUsuń