Fajnie jest w poniedziałek rano wstać do szkoły, żeby przez 20 min słowem się nie odezwać i wrócić do domu ;p Dzisiaj mieliśmy zaprezent...

lovely days

By | 23:00 Leave a Comment

Fajnie jest w poniedziałek rano wstać do szkoły, żeby przez 20 min słowem się nie odezwać i wrócić do domu ;p Dzisiaj mieliśmy zaprezentowanie prototypów. Dziewczyny z designu miały okazję pochwalić się co uszyły. Szczerze powiem, że w ogóle mnie to nie interesuje. Ja chcę swoje napisać i wrócić do domu w końcu ;p Wiem, że jest sukienka i jest koszulka ale co i jak to już nie moja bajka ;p Po prezentacji szybciutko do piekarni po słodkości dla misiaczka i do domku śniadanko robić.



Poniedziałkowe popołudnie spędziliśmy z mężem w centrum handlowym. W zasadzie nie ma tam zbyt ciekawych sklepów, bo wszystko duńskie i mega drogie, ale jest jeden fajny sklep Tiger, w którym można znaleźć rzeczy do domu itd. Od męża dostałam mega prezent.! Różowego, śpiewającego flaminga ;p
Jak szliśmy z nim przez centrum to nie było osoby, która by się na nas nie spojrzała dziwnie ;p
W centrum handlowym teraz jest tak ładnie, świątecznie w każdym sklepie.. Cudnie. Na środku stoi zjeżdżalnia dla maluchów, chatka Mikołaja, elfy i choinka. Wyjątkowo zaczynam czuć klimat świąt. Może dlatego, że jest śnieg.. W końcu to na śnieg wszyscy czekamy w grudniu.!
Przypomina mi się jak byłam mała i chodziłam z tatą na sanki. Matko to są cudowne chwile. Zawsze chciałam, żeby tata ze mną zjeżdżał z najwyższych górek. Wtedy nie martwiłam się czy już zamarzam czy jestem brudna najważniejsza była zabawa i to, że było to z tatą.! ;) Do dzisiaj zazdroszczę wszystkim maluchom jazdy na sankach ;p






z tego sklepu nie mogliśmy wyjść..
Wieczór spędziliśmy na oglądaniu `Criminal minds`. Kolejny serial, w który się nieźle wkręciliśmy. Serial przedstawia rożne sprawy kryminalne: morderstwa, porwania, oszustwa etc. Każdy odcinek to inna sprawa. Niektóre sceny czy zachowania zbrodniarzy aż mrożą krew w żyłach.. Ale polecamy, bo fajny ;) Niestety jest aż 8 serii, więc trochę czasu tzeba spędzić na tym..
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze :